جنبش "جهاد اسلامی":

اقدامات رژیم اشغالگر هرگز اراده اسرای ما را نخواهد شکست

کدخبر: 2060215

یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی امروز یکشنبه تاکید کرد که اقدامات جنایتکارانه رژیم اشغالگر علیه اسرای فلسطینی در بند این رژیم هرگز عزم و اراده ما را نخواهد شکست.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: "شیخ احمد المدلل" در اظهاراتی در جریان تجمع همبستگی آمیز با اسرای اعتصاب کننده غذا که در مقابل دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر در غزه برگزار شد، گفت: دشمن صهیونیستی سعی داد با ارتکاب جنایت علیه اسرای قهرمان ما در زندان، روحیه مقاومت را در این اسرا از بین ببرد.

المدلل به بی توجهی عمدی زندانبانان صهیونیست به درمان اسرای فلسطینی در بند زندان های رژیم صهیونیستی، استمرار سیاست بازداشت اداری، تشدید مجازات علیه آنها و در تنگنا قرار دادن این اسرا اشاره کرد.

وی تصریح کرد که شکستن روحیه مقاومت در اسرا ممکن نیست و این اسرا با وجود تمامی اقدامات جائرانه همچنان پایدار باقی خواهند ماند.

این رهبر جنبش جهاد اسلامی همچنین تجارب جنبش اسیر در مقابله با رژیم اشغالگر را ستود و پیروزی شیخ خضر عدنان آغازگر انقلاب «شکم های خالی» و بلال کاید که اخیرا در همین نبرد پیروز شد، یادآوری کرد.

این در حالی است که نهادهای متولی امور اسرای فلسطینی اعلام کردند که اشغالگران صهیونیست در ماه اوت گذشته 516 فلسطینی را در استان های کرانه باختری و نوار غزه بازداشت کردند.

کمیته امور اسرا و آزادگان، کانون اسرای فلسطین، موسسه حمایت از اسرا "الضمیر" و مرکز حقوق بشر المیزان با صدور گزارشی مشترک تصریح کردند که در میان بازداشت شدگان 73 کودک و 10 زن و 2 دختر خردسال به چشم می خورد.

در این گزارش آمده است که 143 مورد از این بازداشت ها در استان قدس، 100 مورد در استان الخلیل، 57 مورد در استان بیت لحم، 51 مورد در استان جنین، 37 مورد در استان رام الله، 35 مورد در استان نابلس، 34 مورد در استان طولکرم، 18 مورد در استان قلقیلیا، 9 مورد در شهر طوباس، 5 مورد در اریحا و 4 مورد در سلفیت صورت گرفت.

بر اساس مطالعات انجام گرفته توسط این نهادها، رژیم صهیونیستی به سیاست بازداشت و سرکوب فلسطینیان به ویژه جوانان به بهانه استفاده از شبکه های اجتماعی شدت بخشیده است.

ارسال نظر: