توکلی خبرداد

آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور ۲۱ آبان برگزار می‌شود

کدخبر: 2060260

مشاور عالی سازمان سنجش کشور از برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی هم زمان با برگزاری آزمون جذب نیرو برای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »،‌ حسین توکلی گفت: آزمون استخدامی دستگاه‌های دولتی در روز جمعه 21 آبان ماه برگزار خواهد شد و کلیه داوطلبان در این روز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور در خصوص زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: پیشنهاد ما به مسئولان وزارت آموزش و پرورش این بوده که آزمون استخدامی خود را هم زمان با برپایی آزمون استخدامی دستگاه های دولتی و دانشگاه های علوم پزشکی برگزار کنند.

توکلی ادامه داد: مسئولان وزارت آموزش و پرورش برای اعلام زمان آزمون استخدامی خود در حال بررسی های بیشتر هستند و قرار شده زمان مد نظر خود را به سازمان سنجش کشور اطلاع دهند.

وی با اشاره به جذب 10 هزار معلم پیمانی در آموزش و پرورش تصریح کرد: با توجه به اینکه قرار است 10 هزار معلم پیمانی در سراسر کشور جذب وزارت آموزش و پرورش شوند برگزاری این آزمون از دشواری هایی برخوردار خواهد بود اما این آمادگی را داریم که سه آزمون استخدامی را هم زمان با هم در سراسر کشور برگزار کنیم.

ارسال نظر: