در پیام‌های جداگانه؛

رسول خادم از وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک قدردانی کرد

کدخبر: 2060332

رئیس فدراسیون کشتی، از پیام‌های محمود گودرزی و کیومرث هاشمی به جهت انتخاب وی بعنوان عضو هیئت رئیسه اتحادیه جهانی تشکر کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رسول رئیس فدراسیون کشتی، از پیام‌ محمود گودرزی وزیر ورزش و جونان به جهت انتخاب وی بعنوان عضو هیئت رئیسه اتحادیه جهانی تشکر کرد.

متن پیام رسول خادم به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر محمود گودرزی

وزیر محترم ورزش و جوانان ایران

با سلام و احترام

بدینوسیله از ابراز محبت جنابعالی درباره حضور نماینده خانواده بزرگ کشتی ایران در هیات رییسه اتحادیه حهانی کشتی قدردانی می نمایم.

امیدوارم این انتخاب بتواند مناسبات جدیدی در فضای مدیریت کشتی در جهان ایجاد کند.، مناسباتی که با تلاش فدراسیون کشتی ایران و حمایت های وزارت محترم ورزش و جوانان و سایر دستگاههای مسوول، نقطه عطفی در جهت توسعه کشتی در دنیا، حفظ کشتی در المپیک، و ارتقاء موقعیت مدیریتی و فنی کشتی ایران در جهان محسوب شود.

بار دیگر از پیام صمیمانه جنابعالی برای حضور نماینده کشتی ایران در اتحادیه جهانی کشتی کمال تشکر خود را اعلام می دارم.

همچنین در پیامی دیگر از کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک به جهت انتخاب وی بعنوان عضو هیئت رئیسه اتحادیه جهانی تشکر کرد.

جناب آقای هاشمی

رییس محترم کمیته ملی المپیک

با سلام و احترام

بدینوسیله از پیام پرمهر جنابعالی قدردانی می نمایم. بی شک حمایت های مستقیم و راهنمایی‌های دلسوزانه آن برادر گرانقدر نقش موثری در کسب کرسی عضویت در هیت ریسه اتحادیه جهانی از سوی نماینده خانواده بزرگ کشتی ایران داشته است.

امیدوارم با تداوم حمایت‌ها و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های اجرایی و فنی بتوانیم، ضمن تحکیم جایگاه مدیریتی کشتی ایران در مجامع بین‌المللی، گام‌های موثری برای توسعه کشتی در میان کشورهای مختلف، حفظ کشتی در المپیک، و افزایش نقش آفرینی مدیریتی کشتی ایران در دنیا داشته باشیم.

ارسال نظر: