مدیر کل فرهنگی وزارت علوم در یازدهمین جلسه کنگره ملی شهدای دانشجو:

لزوم مقابله نرم با تروریست‌های النصره و داعش/ در بحث پیاده‌روی اربعین اقداماتی در حال انجام است

کدخبر: 2060402

مدیر کل فرهنگی وزارت علوم گفت: مقابله نرم در کنار مقابله سخت مقابل تروریست‌های النصره و داعش که با خشونت تمام به جان مسلمانان افتاده‌اند یک امر لازم و ضروری است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: فضل‌الله ایرجی مدیر کل فرهنگی وزارت علوم در یازدهمین جلسه شورای مرکزی کنگره ملی شهدای دانشجو که در سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر ما 20 دانشگاه غیردولتی و غیر انتفاعی و 360 مؤسسه غیر انتفاعی داریم که 140 مؤسسه به صورت هیئت امنایی اداره می‌شود و موظف به فعالیت فرهنگی هستند.

وی با اشاره به لروزم مقابله نرم در کنار مقابله سخت گفت: مقابله نرم در کنار مقابله سخت مقابل تروریستهای النصره و داعش که با خشونت تمام به جان مسلمانان افتاده‌اند یک امر لازم و ضروری است.

مدیر کل فرهنگی وزارت علوم با اشاره به بحث پیاده‌روی اربعین اظهار کرد: بخش پیاده‌روی اربعین را گسترش داده‌ایم و اقداماتی در این زمینه در حال انجام است چراکه برخی از فعالیتهای فرهنگی ما در حوزه عتبات عالیات صورت می‌گیرد.

ایرجی در ادامه افزود: بخش ملی کنگره در مشهد مقدس و با محوریت دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود که این تریبون می‌تواند ندای حق‌طلبانه شهدای دانشجو را به گوش جهانیان برساند.

ارسال نظر: