در نامه عضو سابق دفتر تحکیم وحدت به فرمانده کل سپاه عنوان شد:

سرلشکر جعفری پرونده FATF را به شورای عالی امنیت ملی ارجاع دهد

کدخبر: 2060417

عضو سابق دفتر تحکیم وحدت با اشاره به عقد قرارداد FATF در نامه‌ای به سرلشکر جعفری نوشت: درخواست داریم نسبت به ارجاع پرونده این ظلم، خیانت و خباثت دشمنان خارجی و عمله‌های داخلی آنها به شورای عالی امنیت ملی اقدام کنید.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مرتضی جعفری‌پور عضو سابق واحد تشکیلات دفتر تحکیم وحدت در پی عقد قرارداد FATF و تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تعدادی دیگر از نهاد انقلابی کشور توسط سیستم بانکی داخلی که از دیروز موجی از انتقادها و موضع گیری‌ها را به همرا داشته است نامه‌ای را به سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشت.

در ابتدای این نامه آمده است: خبر تحریم بانکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تعدادی دیگر از نهادهای انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی آن هم توسط برخی بانک‌های داخل و در دوران پسابرجام موجب رنجش خاطر، تاسف، بهت و حیرت فرزندان مومن و دانشجویان انقلابی ایران اسلامی شده است. متاسفانه در دولتی که فریاد تدبیر و امیدش گوش فلک را کر کرده است و در دوران پسابرجام؛ قراردادهایی همچون FATF که فاجعه آمیزتر از کاپیتولاسون است اگر خوشبینانه به موضوع بنگریم با بی تدبیری تمام مطرح و اجرا می‌شود. قراردادهایی که محتوای آن‌ها در تعارض کامل با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب است.

در ادامه تاکید شد: اکنون و در دولتی که ریاست آن را شخصی فارغ التحصیل شده از دانشگاه و مکتب کشور انگلیس خبیث عهده‌دار است شاهد تحریم ظالمانه سپاه جان بر کف انقلاب اسلامی هستیم. و عده‌ای این روزها عامل اجرای سیاست‌های آمریکای بد عهد و سازمان‌های وابسته به اسرائیل کودک‌کش، در داخل کشور شده اند. بی شک تحریم مجموعه سپاه عزیز در داخل عملی بی سابقه و بهت آور بود که آن را میتوان در راستای خوش خدمتی به دشمنان قسم خورده این مردم و با هدف تضعیف جبهه مقاومت اسلامی در منطقه دانست.

در قسمت دیگری تصریح شد: عزیز دل‌های دانشجویان تحکیم وحدت؛ حضرتعالی که خود از السابقون تشکیلات دفتر تحکیم وحدت در ابتدای سال‌های شکل گیری نهال نوپای انقلاب اسلامی بودید بهتر از هر شخص دیگری می‌دانید و درک کرده اید که چه خون دل‌ها برای حفظ این نظام و انقلاب و و ان‌شاءالله رساندن پرچم آن به دستان مبارک حضرت بقیه الله الاعظم (روحی وارواح العالمین له الفداء)خورده شده است. در شرایطی که نه تنها تحریم‌های ظالمانه لغو نشده است، باید برای لغو تحریم‌های بانک های فاسد داخل نیز مذاکره کنیم. باورمان نمی‌‌شود بانک‌هایی که از صدقه سری همین امت اسلامی اینگونه فربه شده‌اند اکنون با وقاحت تمام دست به تحریم سپاهی می‌زنند که جایش در قلب‌های مردم مستضعف جهان و محبتش در عمق جان های آزاده و بیدار ریشه دوانده است.

جعفری‌پور ادامه داد: باورش سخت است برایمان که از داخل کشور خودمان بزرگترین و با اخلاص‌ترین ارگان حافظ نظام ،انقلاب و ولایت که با نثار خون هزاران شهید توانسته است آرامش و امنیت پایدار را برای مردم عزیزمان به ارمغان بیاورد به دست سیستم بانکی خودمان تحریم شود. آن هم در برهه‌ای حساس که کیلومترها دورتر از آب و خاک و مرزهای جمهوری اسلامی فرزندان پاک و بزرگ شده در مکتب سپاه با تکفیری‌های خونخوار و وهابیون خائن دست و پنجه نرم میکنند.اما در داخل اندک افراد معلوم الحال با سوءاستفاده از همین آرامش و امنیت با ایجاد شبکه های سیاسی و اقتصادی فاسد ،اختلاس های میلیاردی میکنند و حقوق های نجومی از سفره انقلاب می‌گیرند.

در ادامه آمده است: اکنون دقیق‌تر و روشن‌تر از هر زمان دیگری برایمان آشکار شد که جلوگیری از برگزاری رزمایش‌های موشکی سپاهیان مقتدر اسلام، کنایه‌های به ناحق و دروغ‌های پشت تریبونی که تلویحا سپاه را به فساد به خاطر داشتن پول و رسانه و سلاح متهم کردن،ایستادگی در مقابل متجاوزان آمریکایی را به پنجه کشیدن بر روی دنیا تعبیر کردن از سوی رئیس دولت تدبیر در راستای «گرا» دادن به غرب و هموار کردن مسیر برای رسیدن به چنین روزی بود تا بتوانند با سازوکاری به ظاهر قانونی یکی از بزرگترین مولفه های قدرت خودمان را در کشور خودمان تضعیف کنند.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: سردار عزیز؛ اینجانب به عنوان عضو کوچکی از جامعه جوانان و دانشجویان ایران اسلامی و خانواده مومن و انقلابی دفتر تحکیم وحدت از حضرتعالی خواهشمندم: نسبت به ارجاع پرونده این ظلم ،خیانت و خباثت دشمنان خارجی و عمله های داخلی آن‌ها به شورای عالی امنیت ملی اقدام کنید و برای رسیدگی در آن شورا هماهنگی های لازم را مبذول فرمایید.

وی افزود: حال که فریاد های اعتراض توده های مردم خصوصا جوانان و خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان بلند است اما صدایی از حلقوم دولتمردان بی تدبیر برنمی‌خیزد؛با اقتدار و صلابت همیشگی به اعضای محترم شورای عالی امنیت ملی خصوصا دولتی های عضو آن شورا یادآور شوید: «هرگونه کوتاهی و سکوت در برابر سیطره کفار بر امور مسلمین خیانت به اسلام؛نظام، انقلاب و مقام عظمای ولایت فقیه است». و عاملان و مسببان باید در پیشگاه الهی و در حضور شهدا وامام شهدا پاسخگوی این قصور باشند.

همچنین از محضرتان خواهشمندم: با تمام توان و قدرت و بکار گیری ظرفیت‌های موجود، بیش ار پیش با شبکه فساد دولتی و بانکی و جاسوسان دولتی مقابله نموده و همچون گذشته که در دید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شاخص‌ها بر شخص‌ها اولویت داشت با جدیت در برهم زدن معادلات لیبرال‌ها و خودفروخته‌ها و برخورد با فاسدان و زمینه سازان پروژه نفوذ در هر لباس و جایگاهی که هستند اهتمام ویژه داشته و در چهارچوب پاسداری و حفظ دستاورد های انقلاب اسلامی اقدام و عمل نمایید.

در ادامه این نامه آمده است: بی شک سپاهی که یک تنه در مقابل جریان‌های تکفیری در سوریه و عراق،در مقابل گرگ‌های ضدانقلاب در مرزها و در برابر فتنه گران،منافقان و خناسان در داخل ایستاده است و عمود خیمه جبهه مقاومت در منطقه میباشد؛سپاهی که با قد و قامت رشید و سینه ستبرش هوشیارانه مراقبت میکند تا لحظه ای امنیت و آرامش مردم و ایران اسلامی خدشه دار نشود با اینگونه خباثت ها و خیانت‌های معدود افراد معلوم‌الحال که در لباس خودی عملگی بیگانگان را میکنند؛ بیش از پیش عزیز دل مردم، نور چشم ملت و قوت قلب رهبر امت خواهد ماند.

در خاتمه این نامه آمده است: چه دلنشین امام عظیم‌الشانمان فرمودند که: «نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حق از بزرگترین سنگرهای دفاع از ارزش های الهی نظام ما بوده و خواهد بود.شما آینه مجسم مظلومیت ها و رشادت های این ملت بزرگ در صحنه نبرد و تاریخ مصور انقلابید.» و چه زیبا حضرت روح الله آرزو میکند: «ای کاش من هم یک پاسدار بودم.» و چه هوشیارانه خمینی امت گفت: «اگر سپاه نبود کشور هم نبود.»

ارسال نظر: