اعتراض شورایعالی تهیه‌کنندگان به سرقت فیلم‌ها در اینترنت

کدخبر: 2060615

شورایعالی تهیه کنندگان طی نامه ای به وزیر ارتباطات، خواستار جلوگیری بارگذاری غیرقانونی فیلم های سینمایی شد.

به گزارش « نسیم آنلاین » ، شورایعالی تهیه کنندگان سینمای ایران طی نامه ای به وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات، خواستار مداخله برای جلوگیری از سرقت و بارگذاری غیر قانونی شد.

متن این نامه بشرح زیر است :

«جناب آقای دکتر واعظی

وزیر محترم ارتباطات و فن آوری اطلاعات

با سلام

ضمن تشکر فراوان از آن جناب برای فراهم کردن امکان راه اندازی V.O.D و حمایت گسترده آن جناب از این جریان برای ارائه فیلم و برنامه های متنوع جهت استفاده مردم عزیز کشورمان، به اطلاع می رسانیم: بارگذاری غیر قانونی فیلم های سینمایی و دیگر آثار هنرمندان بر روی سرورهای مستقر در برخی مراکز داده شرکت هـای ارائه دهنده سرویس های اینترنتی ( FCP ) عمـلا به سـرقت و تضییع حقوق مـالکانه تهیه کنندگان منجر شده است.

شورای عـالی تهیه کننـدگان سینمای ایران از آن جناب انتظـار دارد دستـور فرمایید به شرکت های FCP اعلام و ابلاغ گردد که ضمن الزام به داشتن host محتوای ویدیویی فقـط از طریق شرکت های دارای مجوز موسسه رسانه های تصویری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (سند) پیگیری گردد.

ما امیدواریم با دستور حضرتعـالی و اقدامات مسئولان محترم وزارتخانه استفاده غیر مجاز و باصطـلاح سرقت آثار هنری، بخصـوص فیلم های سینمایی در فضای مجازی جلوگیری شود و شاهد گام مثبت دیگری برای احقاق هنرمندان کشور مان باشیم.

پیشاپیش از اقدامات سازنده آن جناب سپاسگزاری می شود.

سید غلامرضا موسوی

دبیر هیات رییسه شورایعالی تهیه کنندگان»

ارسال نظر: