گودرزی در جمع دانشجویان دانشگاه بقیه‌الله:

هیچ دولتی در مبارزه با فساد نمره قبولی ندارد

کدخبر: 2060617

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه هیچ دولتی در مبارزه با فساد نمره قبولی ندارد، گفت: جریان ضد انقلاب ما را متهم به ناکارآمدی می‌کند در حالی که صد سال است نفت از زمین خارج می‌کنند و هنوز در قطعات آن وابسته هستند.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ داوود گودرزی رئیس سازمان بسیج دانشجویی امروز در دومین دوره «کادرسازی انقلاب و ظهور موعود» بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله با تاکید بر اینکه اصل و اساس تداوم انقلاب مهمترین مسئله کشور است، به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: رهبری فرموده‌اند: « انقلاب یک حرکت تدریجی و حرکتی از بدی‌ها به خوبی‌ها است» و در جای دیگر بیان داشتند «دفاع از انقلاب پیش برندگی از زنده بودن آن است».

وی افزود: انقلاب اسلامی، نظام اسلام، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی پنج هدف اساسی تشکیل انقلاب هستند اما سال‌هاست در مرحله سوم یعنی دولت اسلامی مانده‌ایم و فرهنگ، اقتصاد و اجتماع ما انقلابی نشده است و در مرحله سوم درجا می‌زنیم.

گودرزی با تاکید بر اصول و اهدافی که برای آنها انقلاب کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: پنج ارزش و آرمان اصلی برای محک زدن انقلاب وجود دارد، استکبارستیزی، عدالت اجتماعی، استقلال، آزادی و کرامت انسانی این پنج اصل هستند.

وی افزود: ما قیام کردیم که انسان‌ها با کرامت و شرافت زندگی کنند قرار نبود مقابل فقر و بی عدالتی سکوت کنیم، این اهداف قیام ما است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی در مورد شاخصه‌های انقلابی بودن، گفت: همت بلند برای رسیدن به آرمان، پای بندی به استقلال، حساسیت در برابر دشمن، قبول اهداف و آرمان‌ها، تقوای دینی و سیاسی شاخصه‌های انقلابی بودن از نگاه رهبری است. جریان غیرانقلابی در 37 سال گذشته به انقلاب ضربه زده است.

گودرزی ادامه داد: دشمن، جریان غیرانقلابی و کوتاهی جریان انقلابی سه چالش بر سر راه پیش برندگی انقلاب است.

وی ادامه داد: در دولت بازرگان با احکام اسلامی و پیام‌های امام مخالفت کرد، بنی صدر جاسوس CIA شد و آن خیانت‌ها را انجام داد، موسوی نخست وزیر زمان جنگ بود و در زمانی که مسئله اصلی کشور جنگ بود از آن حمایت نکرد، جریان غیرانقلابی در زمان کرباسچی با ایجاد فرهنگسراها مردم را از مسجد خارج کردند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با تاکید براینکه از ابتدای انقلاب تا به امروز جریان غیرانقلابی با استفاده از مبانی غربی به کشور ضربه زده است، گفت: حکومت باید زمینه تطهیر و زندگی صحیح را فراهم کند جوان آزادی روانی می‌خواهد برای همین مسائل است که با کنسرت و اردوی مختلط موافق نیستیم ما حکومت تشکیل ندادیم که هر کسی هر طور می‌خواهد زندگی کند.

گودرزی اضافه کرد: اداره کردن کشور با مدل غربی توسعه جز معضلات اجتماعی خروجی دیگری ندارد، جریان ضد انقلاب ما را متهم به ناکارآمدی می‌کند در حالی که صد سال است نفت از زمین خارج می‌کنند و هنوز در قطعات آن وابسته هستند.

وی افزود: در این مملکت سانتریفیوژ می‌سازیم که از پیشرفته‌ترین صنایع است جدیدا هم عده‌ای که صنعت نفت را در دست دارند از خام فروشی به چاه فروشی رفته‌اند هیچ دولتی در مبارزه با فساد نمره قبولی بالای ده ندارد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با تاکید براینکه ادعا می‌کنیم که با گفتمان انقلاب اسلامی می‌توان برای همه زندگی خوب ایجاد کرد افزود: جرم ملت ایران چیست که دشمنان می‌خواهند ما را تحریم کنند؟ آیا جرم ما این است که می‌خواهیم مستقل زندگی کنیم؟

ارسال نظر: