شرکت آدیداس برای تیم ملی پیراهن طراحی خواهد کرد؟

کدخبر: 2060718

اینکه فدراسیون فوتبال به یکباره چند روز قبل از بازی با قطر اعلام کرد که تیم ملی با پیراهن‌های آدیداس به میدان خواهد رفت، در کنار خوشحالی هواداران سوال‌های زیادی در ذهن اهالی فوتبال ایجاد کرد.

گروه ورزشی « نسیم آنلاین »، اینکه فدراسیون فوتبال به یکباره چند روز قبل از بازی با قطر اعلام کرد که تیم ملی با پیراهن‌های آدیداس به میدان خواهد رفت، در کنار خوشحالی هواداران سوال‌های زیادی در ذهن اهالی فوتبال ایجاد کرد.

پیش از انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت جیووا با عقد قراردادی اسپانسر پیراهن‌های تیم ملی را تا پایان جام جهانی 2018 برعهده گرفت، برند درجه سه‌ای که به گفته مدیران فدراسیون فوتبال حتی کالاهای درجه یک آنها هم به ایران نمی‌آمد و این موضوع باعث اعتراض کارلوس کی‌روش، بازیکنان تیم ملی و حتی رسانه‌های مختلف شد. کیفیت ضعیف این لباس‌ها در کنار طراحی بد شکل آنها باعث شد تا حتی مدیران فدراسیون فوتبال هم اقرار کنند که این لباس‌ها به هیچ عنوان در شان بازیکنان تیم ملی نیست.

چند روز مانده به آغاز بازی ایران برابر قطر بود که امیر عابدینی، رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که پیراهن‌های آدیداس خریداری شده است و از این به بعد تیم ملی با برندهای این شرکت به میدان خواهد رفت.

هرچند این که تیم ملی در 2 بازی اول خود برابر قطر و چین با پوشیدن پیراهن آدیداس بالاخره اعتبار بین‌المللی پیدا کرد اما به نظر می‌رسد نحوه فعالیت فدراسیون فوتبال با این برند هنوز هم بی عیب و نقص نیست. در این بین گفته می‌شود لباس هایی که شرکت آدیداس در اختیار فوتبال ایران قرار داده است محصولات سال 2013 است و با قیمتی بسیار بالا در اختیار فدراسیون فوتبال ایران قرار گرفته است.

البته مدیران فدراسیون فوتبال وعده داده‌اند که برای مراحل بعدی شرکت آدیداس برای تیم ملی پیراهن طراحی خواهد کرد و باید دید آیا این وعده‌ها عملی خواهد شد یا نه.

ارسال نظر: