آیت‌الله موحدی کرمانی:

مواضع جامعه روحانیت را من می‌گویم/ جلسات‌مان به دفتر هاشمی نمی‌رود/ حمایت از روحانی اصلا مطرح نیست

کدخبر: 2060808

دبیرکل جامعه روحانیت درباره اظهارات مصباحی مقدم مبنی بر حمایت احتمالی این تشکل از حسن روحانی گفت: چنین چیزی اصلا مطرح نبوده و نیست و قبلاً هم گفته بودم که چنین اقدامی بسیار بعید است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، آیت‌الله محمد علی موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با تسنیم در پاسخ به سوالی درباره مواضع اخیر حجت‌‌الاسلام مصباحی مقدم، گفت: ایشان حرف‌‌های خودشان را می‌زنند و مواضع جامعه روحانیت، مطلبی است که من به عنوان دبیرکل می‌گویم.

وی در پاسخ به سؤالی درباره اظهارات مصباحی مقدم مبنی بر عدم مشورت این تشکل با آیت‌الله مصباح، گفت: آیت‌الله مصباح یزدی شخصیتی بسیار بزرگوار و محترم برای ما هستند و هر وقت که لازم باشد، بنده و جامعه روحانیت از ایشان مشورت خواهیم گرفت.

آیت‌الله موحدی کرمانی در پاسخ به سؤال دیگری درباره ادعای یک روزنامه اصلاح‌طلب ( اینجا ) که به نقل از سخنگوی جامعه روحانیت مبارز از پیشنهاد هاشمی رفسنجانی برای برگزاری جلسات جامعه روحانیت در دفتر وی و موافقت مصباحی مقدم با این موضوع، گفت: به هیچ عنوان چنین چیزی ممکن نیست.

دبیرکل جامعه روحانیت همچنین درباره اظهارات مصباحی مقدم مبنی بر حمایت احتمالی این تشکل از حسن روحانی، گفت: چنین چیزی اصلا مطرح نبوده و نیست و قبلاً هم گفته بودم که چنین اقدامی بسیار بعید است.

ارسال نظر: