فروریختن سقف تونل خط ۶ مترو به تأسیسات آب تهران ارتباطی نداشته است

کدخبر: 2060978

رئیس مرکز مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به حادثه فروریختن تونل خط ۶ مترو تهران، اعلام کرد: این حادثه هیچ ارتباطی به شبکه توزیع آب و یا دیگر تاسیسات این شرکت ندارد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمدرضا احمدنسب با بیان این که این حادثه در محوطه کارگاهی مترو در ایستگاه در حال ساخت کیانشهر (منطقه 15 ) واقع در خط 6 مترو رخ داده است، افزود: بنا به اعلام نیروهای امدادی ریزش سقف ایستگاه در هنگام برچیدن سگمنت ها (پایه ها) علت وقوع این حادثه بوده است.

وی در ادامه با اشاره به حضور نیروهای امدادی آبفای استان تهران در محل حادثه، تاکید کرد: در محل حادثه هیچ گونه نشتی و یا آب زدگی وجود نداشته است.

احمدنسب خاطرنشان کرد: فارغ از دلایل وقوع حادث٬ به مدیر ارشد کشیک آبفا و مدیر دستیار و مدیران بهره برداری ابلاغ شده است که برای هرگونه کمک به عنوان معین شهرداری و مترو در آمادگی کامل قرار گیرند و در محل حاضر باشند.

رئیس مرکز مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تصریح کرد: آبفای استان تهران خود را نسبت به جان شهروندان مسئول و متعهد می داند.

گفتنی است این حادثه حدود ساعت ١٧ و ٣٠ دقیقه روز چهارشنبه در محدوده خیابان صالحی، تقاطع خیابان عزیزخانی در کیانشهر رخ داده است.

ارسال نظر: