سردار غیب‌پرور در دوره خط امام(ره):

برخی قراردادها در شان ایران اسلامی نیست/ از ابتدای انقلاب برخی به دنبال دوستی با آمریکا بودند

کدخبر: 2061460

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) با بیان اینکه برخی ازقراردادها در شأن ما نیست، گفت: برای الگو شدن باید صداقت داشت و به این باور رسید.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) در جمع دانشجویان بسیجی شرکت کننده در دوره خط امام(ره) با اشاره به رسالت دانشجویان بسیجی و انقلابی اظهار داشت: برای انقلابی ماندن باید به سه نکته توجه داشت و ماندن، الگوشدن و تکثیر شدن از جمله این نکات است.

وی با بیان اینکه انسان در پرتو توحید به رشد و تعالی می‌رسد، افزود: برای الگو ومدل سازی باید قوی بود.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر الگوشدن و قوی بودن اضافه کرد: شرط ماندگاری قدرت است از این رو باید در حوزه‌های فرهنگ، اقتصاد، سیاست، علم و فناوری، دفاعی و امنیتی قوی باشیم.

غیب پرور با بیان اینکه دشمن نمی خواهد ما قوی باشیم ادامه داد: برخی افراد از اوایل انقلاب به دنبال دوستی با آمریکا هستند که این افراد از دو مقوله خارج نیستند اما ما بنا را می گذاریم که آن ها نمی فهمند وگرنه دنیای استکبار و آمریکا به کمترین چیزی که راضی می شوند اینست که ما از اصول دست برداریم.

وی با بیان اینکه آمریکا به دنبال تهدید، تطمیع و تحقیر ایران اسلامی است، تصریح کرد: پروژه نفوذی مربوط به این سه حوزه بوده چراکه نفوذ زمانی است که یکی شما را بترساند یا شما را تطمیع کند.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) با بیان اینکه برخی ازقراردادها در شان ما نیست ادامه داد: برای الگو شدن باید صداقت داشت و به این باور رسید.

ارسال نظر: