گزارش کیهان از هویت واقعی طرفداران FATF

حامیان فیش‌های نجومی مدعی مبارزه با پولشویی شده‌اند!

کدخبر: 2061532

اینکه یک مقام ارشد دولتی ماهانه از انگلیس حقوق بگیرد تا چوب حراج به منافع دولتی بزند، پول کثیف نیست!؟ چرا آنجا ساکت هستید و مهر سکوت بر لب زده‌اید و هیچ واکنشی برای نابودی منافع ملی نشان نمی‌دهید!؟ اینکه ۲۵ میلیارد دلار قاچاق کالا در روز روشن و در جلوی چشم مدیران دولتی در حال انجام است چطور!؟ این پول تمیز است!؟

به گزارش « نسیم آنلاین »، روزنامه کیهان طی گزارش خبری و تحلیلی نوشت:

نگاهی به رسانه‌های دولتی که این روزها پر شمار و پر تعداد، به‌دنبال توجیه و تزیین معاهده FATF هستند و نگاهی به اظهارات مقامات و مسئولان دولتی به هر شکل ممکن می‌کوشند این عهدنامه شوم را، زیبا جلوه دهد، گویای طنز تلخی است که باطن دوگانه و غیرصادقانه آنها را به نمایش می‌گذارد! به این معنی که در حالی اکنون تمام قد از FATF حمایت می‌کنند و حاضرند همه چیز مملکت را به بیگانگان نشان دهند که سوزنی حاضر به اجرای همین وضعیت در داخل کشور نیستند! مرور رفتار همین افراد در یک موضوع ساده داخلی، این سخن را اثبات می‌کند.

دانستن حق مردم نیست!

مجمع تشخیص مصلحت نظام مصوبه‌ای داشت که براساس آن، افشای اطلاعات مربوط به دارایی و ثروت مسئولان ممنوع شده است. این مصوبه در زمان دولت یازدهم به تصویب رسید. زمانی که چند وزیر هزار میلیارد تومانی و چند معاون کاسب و فعال در پروژه‌های مختلف در دولت حضور دارند و بنا بر اظهارات مقامات قضایی، برخی از آنها برخلاف قانون اساسی، تاکنون دارایی خود را اعلام نکرده‌اند! چرا!؟ طبیعی است، چون دانستن حق مردم نیست!

ذخیره‌های نامحسوس!

همین جریان که دانستن هیچ چیز را حق مردم نمی‌داند و حتی نمایندگان آنها را پنهانی و زیرکانه دور می‌زند تا بتواند با دشمنان قرارداد ببندد، در موضوع فیش‌های نجومی و حرامخواری مدیران دولتی هم مردم را نامحرم دانست و پرداختن به مسئله حقوق آنها را ،گروکشی سیاسی با دولت قلمداد کرد! آنها نه تنها از اینکه مردم بدانند فلان مدیر دولتی چقدر از جیبشان بر می‌دارد برآشفته شدند و آن را ورود به حریم خصوصی(!) افراد می‌دانستند، بلکه از اینکه اسم و رسم آنها منتشر می‌شد،به شدت گلایه کردند و کوشیدند با بکار بردن واژه «حقوق غیرمتعارف» در برابر «حقوق نجومی» و «حرامخواری»، موضوع را ساده‌سازی کنند و در نهایت، آنها را ذخیره نظام نامیدند! اما این وسط یک چیز بازهم ناگفته باقی‌ ماند! طرفداران شفافیت امروزی، هرگز حاضر نشدند، تعداد این ذخایر محترم را اعلام کنند و بالاخره معلوم نشد ما چند ذخیره نظام داریم!؟ آقای روحانی اعلام کرد انگشت شمارند، در حد دویست، سیصد نفر! معاون وی اعلام کرد بیست درصد! آن دیگری از سه هزار پرونده سخن گفت و خلاصه هرکس چیزی گفت! اما چون دانستن حق مردم نبود، بالاخره، عدد واقعی آنها اعلام نشد!

هرچه پنهان‌تر، بهتر!

در منطق این جماعت، هرچه مردم بی‌خبر‌تر باشند، بهتر است! هرچه کمتر چیزی بدانند،کمتر مزاحم دولتمردان زحمتکش می‌شوند و مزاحم کار و تلاش شبانه روزی آنها! به خاطر همین است که اصلا آماری از زحمات خود ارائه نمی‌دهند!یعنی برخلاف همه دولت‌های پیشین،در هفته دولت، به مردم نمی‌گویند برای آنها چه کرده‌اند! کجا را ساخته‌اند و کجا را آباد کرده‌اند! آنها چون نمی‌خواهند مردم از چیزی با خبر باشند نمی‌گویند وگرنه کار‌های زیادی انجام شده است، ما خبر نداریم!

پولشویی برای ما خوب است!

اما همین جماعت که مردم را در فیش‌های نجومی نامحرم می‌دانند، همین‌ها که مردم را در انعقاد FATF نامحرم می‌دانند و این پیمان مهم را چراغ خاموش امضا و اجرا کرده اند،حالا برای شفافیت و مبارزه با پولشویی گریبان چاک می‌کنند! آنها چنان برای مبارزه با پولشویی سینه سپر کرده‌اند و بر آن اصرار دارند که گویی همه امور کشور تحت تاثیر این پولشویی موهوم قرار گرفته و همه مشکل جامعه، چیزی است که آنها دوست دارند از آن بگویند! حالا رسانه‌هایی دم از پولشویی می‌زنند که چندی پیش از شهرام جزایری پول می‌گرفتند و حالا مستقیم و غیرمستقیم از ارشاد و مناطق آزاد و ... !حالا اینها مدافع گردش صحیح مالی شده‌اند و انگ حامی پولشویی به منتقدان FATF می‌زنند!در حالی‌که خودشان بهتر از هر کسی می‌دانند که رگ و ریشه رسانه اشان از پول بیت‌المال و منابع مشکوک است.

پولشویی برای همه بد است به جز دشمن!

همین جریان،حاضر نیست یک جمله بنویسد چه کسانی در دنیا حامی اصلی جریانات تروریست است و مهم‌ترین پولشویی‌ها در کجا اتفاق می‌افتد!بر عکس، در اوج احساسات مردم کشورمان علیه شیطان کوچک منطقه‌ای یعنی عربستان، دست دوستی به سوی پدر خوانده همه تروریست‌های تکفیری دراز می‌کنند و از پیش‌قدم شدن برای برقراری رابطه با عربستان سخن می‌گویند! اینجا رسانه‌ها و سیاسیونی که آرزوی شفافیت دارند نمی‌بینند که عربستان چه بر سر جهان اسلام آورده و اکنون چه گروه‌هایی مستقیم و غیرمستقیم از آل سعود پول می‌گیرند،امابدون هیچ سند و مدرکی نظام را به پولشویی و فساد متهم می‌کنند و بر ضرورت شفافیت تاکید می‌کنند! این جماعت، همین مشکل را در موضوع مواد مخدر هم دارند! در حالی که ما تقریبا روزانه برای مبارزه با مود مخدر شهید می‌دهیم، آمریکا به وسیله عوامل خودش شبکه‌های عظیم مواد مخدر در جهان به راه انداخته و از راه این تجارت سیاه، سود هنگفت به جیب می‌زند و کشورهای دنیا را به نابودی و تباهی می‌کشاند. شبکه مالی این گروه، با همین سامانه‌های بانک متعارف دنیا در حال فعالیت است و نه تنها FATF مانعی بر سر راه آنها نیست، بلکه مدعیان وطنی هم لب از لب نمی‌گشایند و چیزی در ذم و رد این فجایع تمام ناشدنی نمی‌گویند!

پول کثیف در جیب کیست!؟

افزون بر ادعا و تهمت پولشویی به نظام که توسط این جماعت زده می‌شود و توسط کسانی چون پزشکیان که به اعتراف خودش چیزی از FATF نمی‌داند، پر رنگ و تکرار می‌شود، ادعای وجود و تاثیر پول‌های کثیف در انتخابات، هر از گاهی توسط رحمانی فضلی مطرح می‌شود تا فضای سیاسی کشور به کلی کثیف و آلوده معرفی شود و با این حربه به جنگ رقیب رفته باشند رحمانی فضلی اما نمی‌گوید کدام پول کثیف در جیب چه کسی است!؟ اینکه یک مقام ارشد دولتی ماهانه از انگلیس حقوق بگیرد تا چوب حراج به منافع دولتی بزند، پول کثیف نیست!؟ چرا آنجا ساکت هستید و مهر سکوت بر لب زده‌اید و هیچ واکنشی برای نابودی منافع ملی توسط یک نفر نشان نمی‌دهید!؟ اینکه 25 میلیارد دلار قاچاق کالا در روز روشن و در جلوی چشم مدیران دولتی در حال انجام است چطور!؟ این پول تمیز است!؟چه کسی یا کسانی در واردات این حجم وسیع و کمرشکن از قاچاق دست دارد که دولت نمی‌خواهد جلوی آن را بگیرد!؟ عواید و سود آن در کدام حزب سیاسی و کدام انتخابات قرار است خرج شود که کسی مانع آن نمی‌شود!؟ این حجم از پول کثیف ،در کجای دنیا سابقه دارد!؟ چرا اینجا بدنبال شفافیت نیستید و چرا حاضر نیستید مثل همین ماجرای FATF، لیستی از قاچاقچیان کلان را منتشر کنید تا مردم آنها را بهتر بشناسند!؟مگر قرار نیست در FATF همه تراکنش‌های کشورمان، به سمع و نظر دشمن برسد!؟ مگر شما برای همین شفافیت دروغین سینه چاک نمی‌کنید!؟ پس چرا یک‌بار هم که شده مردم را قابل نمی‌دانید و قاچاقچیان را به آنها معرفی نمی‌کنید!؟چرا نمی‌گویید در فلان بانک وابسته فلان مجموعه تحت مدیریت معاون رئیس جمهور،چه اتفاقی افتاد و افراد وابسته به وی، بیت‌المال را صرف کدام روز مبادای انتخاباتی کردند!؟

پر واضح است که شما مردم را محرم نمی‌دانید!نه حاضرید به آنها بگویید چقدر حقوق می‌گیرید،نه حاضرید بگویید کجا زندگی می‌کنید،نه حاضرید بگویید فرزندانتان در کدام کشورها تحصیل می‌کنند و در کدام شرکتها مسئولیت دارند و ...و نه هیچ چیز و هیچ چیزدیگری را حاضرید به مردم بگویید حتی آمار و مشخصات قاچاقچیان را!

با این‌همه برای شفافیت سینه چاک می‌کنید و می‌کوشید خدمت به دشمن را در پوستین شفافیت،جا بنیدازید و تعهدی دیگر به کشور تحمیل کنید.

ارسال نظر: