اسدی: علاقه زیاد مردم به ورزش فوتبال وظیفه فدراسیون را سنگین‌تر کرده است

کدخبر: 2061632

دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: مسلما چالش عظیمی پیش روی ما وجود دارد و خدماتی که تولید می‌شود منحصر به فرد است و هیچ ساختاری در کشور قادر به تولید آن نیست.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علیرضا اسدی - دبیرکل فدراسیون فوتبال ضمن تبریک به مناسبت عید سعید قربان، گفت: از اینکه همکاری ارزشمند و استاد تلاشگر از جمع ما دور شده ناراحتیم اما از حضور صوفی‌زاده خوشحالیم و امیدوارم از این پس شاهد موفقیت‌های ادامه‌دار در ورزش فوتبال و فوتسال بانوان باشیم.

دبیر کل فدراسیون فوتبال ادامه داد: مسلما چالش عظیمی پیش روی ما وجود دارد و خدماتی که تولید می‌شود منحصر به فرد است و هیچ ساختاری در کشور قادر به تولید آن نیست. با توجه به اینکه آحاد مردم علاقمندی بسیاری به این ورزش نشان می دهند، وظیفه ما را سنگین تر کرده و همه ما در تلاشیم تا عملکرد مطلوبی را در این زمینه داشته باشیم.

وی در پایان گفت: همه ارکان فدراسیون سعی می‌کنند تا در روزهای سخت از شما حمایت کنند و با توجه به پتانسیل بالایی که وجود دارد، شاهد موفقیت و پیروزی باشیم. رسالتی که برگردن دارید بار فرهنگی بسیار بالایی دارد و امیدوارم در بخش فرهنگی و فوتبال با توجه به اینکه پدیده‌ای همه‌گیر است که از جذابیت خاصی برخوردار است، در مسیر رشد قرار بگیرد. بدون شک رئیس، اعضای هیات رئیسه و مسئولین فدراسیون فوتبال از هیچ حمایتی برای اجرای برنامه‌ها و فعالیتهایتان دریغ نمی‌کنند.

ارسال نظر: