گردان‌های قسام:

عید ما با آزادی فلسطین و "مسجد الاقصی" کامل می‌شود

کدخبر: 2061692

گردان‌های شهید "عزالدین القسام" شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" تاکید کرد که عید ملت فلسطین با آزادی سازی فلسطین و مسجد الاقصی از لوث اشغالگری دشمن صهیونیستی کامل خواهد شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: یکی از فرماندهان گردان های قسام در جریان رژه نظامی مبارزان این گردان ها در اردوگاه ساحلی در غرب غزه تصریح کرد که ملت فلسطین به نیابت از امت اسلام بهترین فرزندان خود را در راه دفاع از معراجگاه نبی اکرم (ص) فدا کرده است.

در این رژه نظامی هزاران نفر از مبارزان گردان های قسام شرکت داشتند و به مناسبت فرا رسیدن عید قربان فریاد الله اکبر سردادند.

این فرمانده قسام افزود که ملت فلسطین در شرایطی که امت اسلام در حال قربانی کردن به مناسبت عید قربان است، همچنان نبرد و مبارزاتی قهرمانانه از خود در کرانه باختری، قدس و نوار غزه به نمایش می گذارد.

وی همچنین تصریح کرد که ملت فلسطین با جهاد و مقاومت در برابر رژیم غاصب صهیونیستی به خاری در چشمان نازی های معاصر تبدیل شده است و بدین گونه با خون پاک خود ذلت و خواری که بر امت اسلام آمده است را از بین می برد.

این فرمانده قسام اظهار داشت که مقاومت فلسطین در غزه همچنان به آماده سازی خود برای نبرد با دشمن ادامه می دهد و همزمان چشم به قدس دوخته است و اکنون مقاومت قادر است که هر تجاوز دشمن را به مراتب سخت تر پاسخ دهد و دستانی که قصد تعرض به این ملت را داشته باشند، قطع کند.

وی تصریح کرد که جانفشانی در راه دفاع از فلسطین و مقدسات آن اکنون به پدیده ای اجتماعی تبدیل شده و تنها محصور در جوانان نیست بلکه عموم ملت فلسطین حامی و همسو با گزینه مقاومت هستند.

این فرمانده قسام در پایان اظهار داشت که مقاومت فلسطین همچنان نسبت به خون شهدا وفادار بوده و به مسیر خود تا آزادی مسجد الاقصی یا شهادت ادامه می دهد.

ارسال نظر: