مجتبی شاکری:

اصولگرایان قویا بر صیانت از حق نظارت شورا ایستاده‌اند/ برخی مصاحبه‌های سازمان‌یافته بی‌انصافی، دروغ و تهمت است

کدخبر: 2061697

رییس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران از اظهارات برخی اعضای اصلاح طلب که اصولگرایان را متهم به کوتاهی در امر نظارت کرده‌اند، انتقاد کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مجتبی شاکری در جلسه غیرعلنی امروز شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور ضمن گرامیداشت روز عرفه و فرازهای سرشار از عشق و عرفان حضرت سیدالشهدا(ع) در دعای مخصوص این روز و ابراز امیدواری همدلی و وحدت جهان اسلام مقابل شجره ملعونه آل صعود ، اظهار کرد: برخی از اعضای شورای شهر در مصاحبه های خود طی چند روز اخیر اصولگرایان شورا را متهم می کنند که جاده صاف کن شهرداری شده اند. این اظهارات نه تنها بی انصافی، بلکه دروغ و تهمت است. بنابراین توصیه می کنم دوستان قدری بیشتر رعایت تقوا داشته باشند.

وی با اشاره به پرسش مکرر شهروندان در دیدارهایی مردمی در خصوص فیش های حقوقی نجومی، گفت: سوال مردم این است که چرا مدعی العموم با اشراف و اطلاعی که از موضوع دارد به طور مستقل برای برخورد با این قضیه ورود نمی کند و در انتظار ارائه لیست متخلفان توسط دولت است؟ دولت آشکارا از ارائه لیست سه هزار نفره دریافت کنندگان حقوق های نجومی به قوه قضاییه سر باز می زند و در این بین سخنگوی دولت تنها آمار 15 تن را ارایه می کند که برخی از آن ها وجوه دریافت شده را به صندوق دولت منتقل کردند و حتی وزیر نفت با نگرانی می گوید با پیگیری فیش های نجومی 500 مدیر در این حوزه از کار برکنار می شوند . به این ترتیب می خواهند افکار عمومی را از ادامه پیگیری مطالبه شان منصرف کنند. اما مردم انتظار دارند مدعی العموم قویا راسا به این پرونده ورود و با متخلفان برخورد کند.

شاکری در بخش دیگر سخنانش با اشاره به بازدید روز جمعه خود از کارگاه طراحی هفته دفاع مقدس و مدافعان حرم در مجموعه فرهنگی سرچشمه، از اقدام سازمان زیباسازی در این زمینه تقدیر کرد و گفت: این سازمان در موضوعات حقوق بشر امریکایی ،کار و تلاش، روز مبارزه با استکبار ، شهروند کوشا و نیز ورزش کمپین های مشابهی ایجاد کرد که اقدام در خور تقدیری است.

وی افزود: در جریان این کمپین ها، گرافیست های جوان در یک گردهمایی چند روزه با یکدیگر در حوزه موضوعاتی که برای شهر اهمیت دارد، گفت و گو و تبادل ایده می کنند و در نهایت از دل داوری آثار خلق شده، آثار برتر انتخاب می شود.

رییس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران پیشنهاد داد تشکیل این کمپین ها استمرار یافته و آثار فاخر تولیدی به عنوان سازه های ماندگار شهری در دو هزار و 170 بوستان شهر به طور دائمی به نمایش گذاشته شود.

ارسال نظر: