دانشگاهیان علم‌ و صنعت علیه جنایات آل‌ سعود تجمع کردند+ تصاویر و بیانیه

کدخبر: 2061705

تجمع دانشجویان اساتید و کارکنان دانشگاه علم و صنعت در اعتراض به جنایات آل سعود برگزار شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: تجمع دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه علم و صنعت در اعتراض به جنایات آل سعود ظهر امروز یکشنبه ( 21 شهریور) در محل مقبره شهدای دانشگاه علم و صنعت برگزار شد.

دانشجویان و اساتید در این تجمع با سر دادن شعارهایی، همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آل سعود»، خیانت‌های رژیم آل سعود علیه مسلمانان منطقه را محکوم کردند.

تجمع‌کنندگان همچنین سکوت مجامع بین‌المللی در قبال جنایات آل سعود را تقبیح کرده و از مسلمانان جهان خواستند تا نسبت به این ‌جنایت‌ها بی‌تفاوت نباشند.

در ادامه این تجمع حجت‌الاسلام ابراهیمی‌نژاد امام جماعت دانشگاه علم و صنعت ضمن محکوم کردن جنایت آل سعود گفت: پس از اینکه دشمنان انقلاب اسلامی نتوانستند از بیرون به کشور ضربه بزنند، تصمیم گرفتند از درون مخالفت خود را ابراز کنند.

وی در ادامه افزود: خیلی دردآور است کسانی که خود را خادم حرمین می‌دانند با ژست و ظاهر دینی از پشت به بدنه اسلام ضربه می‌زنند.

امام جماعت دانشگاه علم و صنعت در ادامه به لزوم بالا بردن بصیرت و آگاهی همگان اشاره و خاطرنشان کرد: دنیای اسلام سالیان سال با عزت و احترام در کنار یکدیگر زندگی کردند اما گروهک وهابیت با نقشه شوم انگلیسی باعث ایجاد تفرقه در جهان اسلام شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جامعه دانشگاهی باید هوشیار باشد و بزودی نقشه وهابیت را برملا و پرچم توحید و یکتاپرستی برافراشته کند.

بنابراین گزارش، در ادامه یکی از شاهدان عینی حادثه منا به بیان نکاتی از لحظات وقوع حادثه به چگونگی جانباختن هموطنانمان پرداخت.

در پایان این تجمع اعتراضی متن بیانیه دانشگاهیان دانشگاه علم و صنعت قرائت شد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: موسم حج ابراهیمی برای همه مسلمانان جهان یادآور اوج مقام بندگی در برابر خالق متعال، اتحاد درونی، اخوت ایمانی و برائت از مشرکان و ملحدان است. ایامی که در فسوق، جدال و قتال راهی نداشته و همه آن وقف عبادت و بندگی باری‌تعالی گشته است. از سوی دیگر مکه مکرمه که برای مردم قرار داده شده است تا اعمال و مناسک مقدس حج را در آن به جا آورند، همواره پایگاه امن برای مومنان و مجاوران آن بوده است و در این اصل مقیم و مسافر به استناد آیات الهی یکسانند.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: در این بین استکبار و حلقه صهیونیزم جهانی که از این همایش عظیم مسلمین کینه و وحشت به دل دارند همواره نقشه‌هایی شوم و خباثت آمیز را در سر پرورانده‌اند. متاسفانه در سال گذشته و ایام جاری دست جنایت این گروه از آستین رژیم سفاک سعودی بیرون آمده است.حکام و امرای پلید خشک مغز و سفاک رژیم منحوس آل سعود در جنایت علیه مسلمین تا جایی پیش رفته‌اند که اکنون این رژیم تا مرفق به خون مسلمین سوریه، یمن، عراق و ایران و برخی بلاد اسلامی دیگر آغشته شده است. این شجره ملعونه خبیثه که در میدان نبرد و جبهه مقاومت اسلامی در منطقه شکست‌های متعددی را در ماههای اخیر تجربه کرده با اعمالی ددمنشانه درصدد جبران آنها برآمده است. اما باید بدانند که با این اعمال هرگز به اهداف شیطانی خود دست نخواهند یافت و به استناد آیه 36 سوره مبارکه انفال نتیجه کار ددمنشانه این قوم جز حسرت و شکست نبوده و نهایتا راهی جنهم خواهند شد.

در پایان این بیانیه خاطرنشان شده است: ما فرزندان امام خمینی کبیر(ره) و جنود امام خامنه‌ای بصیر ضمن هشدار به رژیم فاسد و کودک‌کش آل سعود یادآور می‌شویم که هرگز دست از گریبان خائنان امت اسلامی و آرمانهای پیامبر اعظم برنخواهیم داشت و بی‌صبرانه در انتظار موقعیت انتقام و شجره ملعونه خبیثه آل سعود خواهیم بود.

ارسال نظر: