روزنامه "واشنگتن‌پست":

"ترامپ" در مورد کمک‌مالی به آسیب‌دیدگان ۱۱ سپتامبر دروغ می‌گوید

کدخبر: 2061727

واشنگتن پست فاش کرد که "دونالد ترامپ" ۱۵۰ هزار دلاری را که در زمان حادثه ۱۱ سپتامبر از دولت آمریکا دریافت کرده برای مقاصد شخصی استفاده کرده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، روزنامه ایندیپندنت نوشت: در پی گزارش منتشر شده به وسیله واشنگتن پست مشخص شده که دونالد ترامپ از بودجه 150 هزار دلاری دولتی که در زمان حادثه 11 سپتامبر دریافت کرده در راستای مقاصد شخصی استفاده کرده است.

میزان نوشت: این گزارش در حالی منتشر شده است که ترامپ در طول رقابت انتخاباتی خود بارها از حمایت خود از بعضی مشاغل بعد از حادثه 11 سپتامبر سخن گفته است.

در همین راستا برخی مقامات به این عمل ترامپ اعتراض کرده اند.

دیوید کاتالفمو مشاور ارشد شهر نیویورک در این باره می گوید من بارها دیده ام که ترامپ در تبلیغات انتخاباتی خود از این کار خود صحبت می کند و من اعلام می کنم که این سخن ترامپ کاملا نادرست است.

علاوه بر این، گزارش واشنگتن پست ترامپ را به سوء استفاده از پول های دریافتی از مردم در مؤسسه خیریه خود برای کسب اعتبار در تبلیغات انتخاباتی، متهم کرده است.

تیم انتخابتی ترامپ هنوز پاسخی برای این اتهامات ارائه نداده است.

این در حالی‌ست که ترامپ در ماه آوریل در مصاحبه با روزنامه تایم به اقدام خود مبنی بر کمک به مردم بعد از حادثه 11 سپتامبر اشاره کرده بود و یک ماه بعد نیز در مصاحبه با نیویورک تایمز از این اقدام خود به عنوان «کار بزرگ» یاد کرده بود.

ارسال نظر: