پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو

اجاقلو: هیچ کس برای من زمان نگذاشت/ تنها مشکل من در این مسابقات عدم حضور مربی‌ام بود

کدخبر: 2061744

دونده دوی ۱۰۰ متر پارالمپیک کشورمان گفت: ۲ ماه بدون مربی تمرین می کردم و نمی دانستم آیا تمریناتی که انجام می دهم درست است یا نه.

به گزارش خبرنگار اعزامی « نسیم آنلاین » از ریو، احمد اجاقلو بعد از هشتمی در فینال دوی 100 متر بازی‌های پارالمپیک ریو گفت: متاسفانه حتی نتوانستم در این مسابقات رکورد شخصی خودم را که 11.05 بود را بزنم. 2 ماه بدون مربی تمرین می کردم و نمی دانستم آیا تمریناتی که انجام می دهم درست است یا نه.

وی ادامه داد: نمی خواهم بهانه بیاورم مربی من و رضا قاسمی که در المپیک شرکت کرد مشترک بود و با توجه به همراهی قاسمی نتوانست من را همراهی کند. فکر می کردم قبل از اعزام به ریو در اردوی آخر کنارم باشد، اما حتی در اردوی آذربایجان تنها بودم و هیچ کس برای من زمان نگذاشت.

دارنده مدال نقره بازی های پاراآسیایی اینچئون تصریح کرد: خودم مربی خودم بودم و نمی دانستم چطور باید کار کنم، اما به خودم روحیه می دادم تا موفق شوم. درخواست داده بودم تا مربی ام در آخرین اردو کنارم باشد، اما نشد. نمی توانستم بهتر از این نتیجه بگیرم. البته در مسابقات کسب سهمیه رشت رکورد 10.88 را هم ثبت کرده بودم، اما آن زمان با کمک های مربی ام تمرین می کردم.

اجاقلو خاطر نشان کرد: اینجا و در چند ماه اخیر نمی دانستم شرایطم به چه صورت است و رکودهایم چگونه است؛ آیا تمریناتم را درست انجام می دهم یا خیر، چون مربیان حاضر در اردو مربیان پرتاب ها هستند و مربی تخصصی دو نداشتیم. تنها مشکل من در این مسابقات عدم حضور مربی ام بود.

ارسال نظر: