ساکت:

متاسفانه در روز تاسوعا باید به مصاف کره‌جنوبی برویم

کدخبر: 2061776

مدیر تیم‌های ملی گفت: ۲ ماه است که فدراسیون مجدانه پیگیری‌هایی را در این مورد داشته و تمام قسمت‌های مربوط جلساتی را با مسئولان داشته‌اند ولی متاسفانه چون روز بازی با کره آخرین فیفادی است باید این بازی در این روز انجام شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمدرضا ساکت در حاشیه مراسم بدرقه تیم نوجوانان گفت: این تیم 20 ماه در اردوهای مکرر بوده و نزدیک به 33 بازی تدارکاتی انجام داده و همواره در اردو بوده است.

وی افزود: چه کادر قبلی تیم ملی و چه کادر جدید همه تلاش کردند شرایط خوبی را برای این تیم فراهم کنند. همه تدارکات برای این تیم پیش‌بینی شده و توجه به تیم‌های پایه یکی از ارکان اصلی فدراسیون فوتبال است و مجموعه کاملی به همراه پزشک و تدارکات همراه تیم ملی به این مسابقات اعزام خواهد شد.

مدیر تیم های ملی در ادامه بیان کرد: جا دارد از خانواده های بازیکنان تشکر ویژه ای داشته باشم، چرا که قدم به قدم با این بازیکنان همراه بودید. همچنین از کادر قبلی این تیم حمید علیدوستی، حمید خداداد، خطیب و امین راستی بسیار سپاسگزارم، بدون شک با زحمات و تلاش های آنان تیم ملی نوجوانان به اینجا رسیده است.

وی در ادامه افزود: همه تدارکاتی که لازم بوده، برای این تیم پیش‌بینی شده است، آنها با تیم‌هایی مثل امارات، عربستان و هند هم‌گروه هستند، مسابقات هم بسیار سخت است، اما ما امیدواریم بازیکنان ما با قدرت ظاهر شوند.

مدیر تیم‌های ملی با اشاره به اینکه تیم پایه موردتوجه فدراسیون فوتبال است، عنوان کرد: مراسم امشب با حضور خانواده‌های شهدای منا برگزار شد تا انگیزه‌های ملی و فرهنگی بازیکنان افزایش یابد. مجموعه کاملی از جمله پزشک، بدنساز و آنالیزور همراه تیم است، فیلم حریفان در اختیار کادر قرار گرفته، امیدواریم بازیکنان ما با کیفیت مناسب به مقامی که شایسته آن هستند، دست یابند.

مدیر تیم‌های ملی درباره شرایط تیم ملی بزرگسالان اظهار داشت: مهمترین و حساس‌ترین بازی تیم ما برابر ازبکستان و کره است و همه باید به تیم کمک کنیم تا این دو بازی را با موفقیت پشت سر بگذاریم. کادرفنی تیم ملی و شخص کی‌روش بلافاصله پس از بازی با چین تمام تمرکز خود را بر روی بازی با این دو تیم گذاشته و به طور کامل بازی‌های لیگ را زیر نظر دارد.

ساکت تصریح کرد: بعد از بازی با ازبکستان اردویی را برای تیم ملی در نظر خواهیم گرفت تا برای بازی با کره‌جنوبی آماده شود. همانطور که می‌دانید تیم ما نسبت به سایر تیم‌ها کمترین بازی تدارکاتی را داشته و ما هم سعی کردیم کمترین تعطیلی را در لیگ داشته باشیم و تمام تیم‌های لیگ برتری از یک سال قبل از برنامه تیم ملی آگاه بودند.

وی درباره تاریخ بازی ایران و کره که با روز تاسوعا همزمان شده است، گفت: 2 ماه است که فدراسیون مجدانه پیگیری‌هایی را در این مورد داشته و تمام قسمت‌های مربوط جلساتی را با مسئولان داشته‌اند ولی متاسفانه چون روز بازی با کره آخرین فیفادی است باید این بازی در این روز انجام شود. این یک تجربه برای فدراسیون شده که از طریق روابط بین‌الملل خود برای دوره‌های بعدی این مسئله را پیش‌بینی کند.

ارسال نظر: