وزارت ورزش در انتخاب برند لباس تیم ملی فوتبال دخالتی ندارد

گودرزی: در مورد جوسازی عربستانی‌ها به زودی موضع خود را اعلام می‌کنیم/ از عملکرد پارالمپیک رضایت کامل داریم

کدخبر: 2062849

وزیر ورزش و جوانان گفت: خوشبختانه ورزش ایران در پارالمپیک همیشه وضعیت خوبی داشته و همیشه موفق بوده است این بار هم وضعیت مناسبی دارند.

به گزارش «نسیم آنلاین»، محمود گودرزی در حاشیه مراسم رونمایی از تابلوی مجموعه فرهنگی ورزشی ناشنوایان در جمع خبرنگاران از نتایجی که ورزشکاران پارالمپیکی ایران تا این لحظه کسب کرده‌اند ابراز رضایت کرد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به موفقیت های ورزشکاران جانباز و معلول در ریو، گفت: خوشبختانه ورزش ایران در پارالمپیک همیشه وضعیت خوبی داشته و همیشه موفق بوده است این بار هم وضعیت مناسبی دارند. رکوردهای خوبی را به ثبت رسانده‌اند و مدال‌های خوشرنگی را تا به این لحظه به ارمغان آورده‌اند. در ادامه راه هم برای آنها آرزوی موفقیت دارم و تا این لحظه از مجموعه پارالمپیک و عملکرد آنها رضایت کاملی داریم.

وزیر ورزش و جوانان در مورد جوسازی عربستان درباره لباس ورزشکاران ایرانی در پارالمپیک که با درج نام خلیج فارس در مسابقات حضور دارند، گفت : به زودی در این زمینه موضع گیری رسمی خواهیم کرد.

گودرزی در مورد تغییر برند لباس تیم ملی فوتبال گفت: تصمیمات این چنینی و انتخاب برندها در سطح فدراسیون اتخاذ می‌شود و دخالتی از جانب وزارت ورزش و جوانان صورت نمی‌گیرد. البته ما می‌توانیم به آنها از لحاظ فکری کمک کنیم. متاسفانه در گذشته از برندهای خوبی استفاده نمی‌شد و به نظرم تصمیم فدراسیون فوتبال عاقلانه بود و امیدوارم فدراسیون مشکلات حقوقی این تغییر برند را هم حل کند.

ارسال نظر: