تهیه کننده فیلم سینمایی "ایتالیا ایتالیا" در گفتگو با «نسیم آنلاین» عنوان کرد:

۸۵ درصد "ایتالیا ایتالیا" تدوین شده است/در صورت کمک بنیاد فارابی به جشنواره فجر می رسیم

کدخبر: 2062946

تهیه کننده فیلم سینمایی "ایتالیا ایتالیا" گفت: تمام تلاش خود را می کنیم تا در صورت کمک بنیاد سینمایی فارابی و خارج شدن ما از این بی پولی که گرفتار آن هستیم این فیلم سینمایی را به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برسانیم.

مهدی صباغ زاده تهیه کننده فیلم سینمایی "ایتالیا ایتالیا" پیرامون آخرین وضعیت ساخت این فیلم سینمایی به خبرنگار گروه فرهنگی « نسیم آنلاین »، گفت: کار فیلمبرداری فیلم سینمایی "ایتالیا ایتالیا" چند وقتی است که به پایان رسید و 85 درصد از کار تدوین آن نیز تا امروز انجام شده است.

وی افزود: این فیلم به جشنواره فیلم فجر در صورتی می رسد که بنیاد سینمایی فارابی به ما کمک کند تا به بی پولی نخوریم و بتوانیم مراحل فنی ساخت این را نهایی کنیم.

این کارگردان ادامه داد: این فیلم در ژانر کمدی، فانتزی و موزیکال ساخته شده است که کار ساخت موسیقی ندارد و موسیقی های انتخابی "کاوه صباغ زاده" کارگردان فیلم در آن استفاده خواهد شد.

صباغ زاده خاطرنشان کرد: مراحل اصلاح رنگ این فیلم هم در استودیو «نورتابان» انجام می شود و کار تدوین فیلم سینمایی "ایتالیا ایتالیا" توسط "میثم میرزایی" انجام می شود و کار صداگذاری آن را نیز "علی علویان" بر عهده خواهد داشت.

وی اضافه کرد: ما تمام تلاش خود را می کنیم تا در صورت کمک بنیاد سینمایی فارابی و خارج شدن ما از این بی پولی که گرفتار آن هستیم این فیلم سینمایی را به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برسانیم.

گفتنی است حامد کمیلی، سارا بهرامی، فرید سجادی حسینی، رضا سخایی، همایون ارشادی، جهانگیر میرشکاری، ناصر سجادی حسینی، دانش اقباشاوی و فائزه علوی، آنامهر اخلاقی، آرش مرشد، علی ملاقلی پور، حسن زاهدی، علی جناب، درنا مدنی، پریناز کنگاوری، آیدا اورنگ، ناصر مقدس، مهدی فهیمی و سپیده راستی فر از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

ارسال نظر: