نماینده "حماس":

آمریکا بزرگترین حامی اقدامات تروریستی صهیونیست‌ها است

کدخبر: 2062955

عضو دفتر سیاسی جنبش "حماس" اعلام کرد که واشنگتن بزرگترین حامی اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی است و درج نام وی در لیست تروریست‌ها از سوی آمریکا تاثیری بر عملکرد او در دفاع از ملت فلسطین نخواهد داشت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، "فتحی حماد" عضو دفتر سیاسی جنبش حماس و نماینده مجلس قانونگذاری فلسطین در واکنش به اقدام اخیر آمریکا مبنی بر درج نام وی در فهرست تروریست های خارجی اظهار داشت که این اقدام هرگز مانع از خدمت رسانی وی به ملت فلسطین و دفاع از حقوق آنها نخواهد شد.

وی با بیان این مطلب افزود: این تصمیم در سایه تشدید حملات اسرائیل به ملت فلسطین در کرانه باختری و ساعاتی پس از اعلام حمایت نظامی دولت آمریکا از اشغالگران اسرائیلی اتخاذ شده است.

حماد در ادامه گفت: آمریکا در حالی چنین تصمیمی اتخاذ کرده است که خود بزرگترین حامی اقدامات تروریستی اسرائیل است و این امر نشاندهنده جانبداری واشنگتن از سیاست های اشغالگران صهیونیست است.

گفتنی است وزارت خارجه آمریکا با اعلام خبر درج نام فتحی حماد در لیست تروریست ها تاکید کرده است که این تصمیم به موجب دستور اجرایی اتخاذ شده است که به موجب آن اشخاص و گروه های خارجی که با اقدامات به اصطلاح «تروریستی» امنیت شهروندان آمریکایی یا امنیت ملی و سیاست خارجی این کشور و یا اقتصاد آن را در معرض تهدید قرار می دهند و خطری برای آن به شمار می روند، در مورد تحریم قرار می گیرند.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد که تمامی اموال و دارایی های فتحی حماد توسط آمریکا توقیف خواهد شد و هیچ کسی در آمریکا اجازه معامله با وی را ندارد.

منبع: مهر

ارسال نظر: