اطلاع‌رسانی مدیریت بحران به شبکه رادیویی تهران واگذار شد

کدخبر: 2063083

توانمندسازی مخاطبان در مقابله با بحران در دستور کار رادیو تهران قرار گرفت و به این ترتیب مسئولیت آموزش و اطلاع رسانی مدیریت بحران به این شبکه واگذار شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، از آنجا که شبکه رادیویی تهران به صورت مستمر و ویژه در حوزه مدیریت بحران اطلاع‌رسانی داشته است مسئولیت آموزش و اطلاع رسانی مدیریت بحران به شبکه رادیویی تهران واگذار شد و طی حکمی سعید معدن کن مدیر رادیو تهران از سوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران استان تهران به سمت دبیر این کارگروه تخصصی منصوب شده است.

یکی از طرح های مهم این شبکه مدیریت بحران است که می تواند به قبل از بحران، حین بحران و بعد از بحران تقسیم بندی شود که به طبع مهم ترین آن قبل از وقوع بحران است. این شبکه به دنبال آموزش شهروندان و راهکارهایی برای کاهش ابعاد بحران است تا زمان واکنش ها هنگام بحران کاهش یابد. یکی از تدابیر رادیو تهران تمرکز بر آموزش های مستمر و جدی در حوزه قبل از بحران است.

رادیو تهران با دعوت از مسئولان در بخش های مختلف خبری و آیتم های آموزشی و پیش بینی باکس های متعدد، آموزش ها و دستورالعمل های لازم و توصیه ها را به مردم اعلام می کند. مرحله پیش از وقوع بحران، شناساندن بحران و وضعیت آن، چگونگی راه‌های مقابله با بحران و یا کمک به آسیب دیدگان احتمالی و... از جمله مباحث آموزشی است که از این شبکه اطلاع رسانی می شود.

در این شبکه ضمن افزایش آگاهی و ارتقای فرهنگ ایمنی و آماده‌سازی، مانورهای نمایشی مدیریت بحران هم پوشش داده می شود.

ارسال نظر: