توزیع بن لوازم التحریر به دانش‌آموزان کم برخوردار

کدخبر: 2063136

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه ۷ از اختصاص بن خرید لوازم التحریر به ۸۰۰ دانش آموز کم برخوردار این منطقه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، علی حیدری با اشاره به اهمیت اقدامات خیرخواهانه گفت: با هماهنگی معاونت اجتماعی فرهنگی و آموزش و پرورش منطقه بن کارت های لوازم التحریر بین دانش آموزان کم برخوردار توزیع می شود.

وی در ادامه از اجرای طرح اجتماع محور ارتقاء کیفیت زندگی بانوان و خانواده خبر داد و تصریح کرد: این طرح با هدف رصد وضعیت زنان و خانواده و شناسایی مسائل و اولویت های آنان در سطح محلات اجرا می شود.

معاون شهردار منطقه 7 یادآور شد: در اجرای این طرح هدف بهبود و ارتقاء کیفیت زندگی بانوان و خانواده های در معرض آسیب و فقر، از طریق گروههای همیار محلی زنان است که در راستای ماموریت ها و وظایف مدیریت شهری صورت می گیرد و برای اجرای آن از هم اندیشی های محلی، مطالعات صورت گرفته در هر محله و سایر منابع بهره گرفته می شود.

به گفته وی بسترسازی جهت تداوم همیاری های اجتماعی در سطح محله با محوریت خانه خانواده و سبک زندگی، افزایش سرمایه اجتماعی از طریق تشکیل گروه های بانوان همیار در جهت محرومیت زدایی و کاهش فقر خانواده های نیازمند و بسترسازی جهت تشکیل گروههای همیاری اجتماعی بانوان و پایدارسازی آنان در جهت بهبود وضعیت زنان و خانواده در سطح محله از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

ارسال نظر: