معاون سازمان حج در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

هیچ یک از شهدای منا مفقودالاثر نیست/ شهید عبدالناصر پیروتی در مقبره‌الشهدا عربستان دفن است

کدخبر: 2063182

حمید محمدی گفت: پیکر عبدالناصر پیروتی در مقبره الشهدا در عربستان دفن شده است و در اولین فرصت خانواده ایشان برای زیارت مزار این شهید به این کشور خواهند رفت.

حمید محمدی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، درباره سرنوشت «عبدالناصر پیروتی» از شهدای فاجعه منا و خبر امروز یکی از رسانه ها مبنی بر عدم اطلاع از سرنوشت این شهید گفت: تمام شهدای فاجعه منا شناسایی شده اند و پیکر 39 شهید در مقبره الشهدای منا در عربستان دفن شده اند که از این تعداد، برخی از خانواده ها هنوز خواهان بازگشت پیکر عزیزانشان به کشور هستند.

وی ادامه داد: البته قبل از قطع رابطه با عربستان پیکر بیشتر شهدایی که در این مقبره دفن بوده اند به کشور بازگشت، ولی بعد از قطع رابطه امکان این کار فراهم نیست و باید منتظر باشیم تا شرایط برای انتقال تعداد اندکی از پیکرها که خانواده هایشان قصد بازگشت پیکرها را دارند، فراهم شود.

معاون سازمان حج و زیارت با بیان اینکه همه شهدای فاجعه منا تشخیص هویت شده اند و هیچ شهید فاقد هویتی در این فاجعه نداریم، اظهار داشت: پیکر عبدالناصر پیروتی نیز در مقبره الشهدا دفن شده است و در اولین فرصت خانواده ایشان برای زیارت مزار این شهید به عربستان خواهند رفت و در صورت فراهم شدن شرایط پیکر نیز پیکر این شهید به کشور باز خواهد گشت.

ارسال نظر: