نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی:

اجازه نمی‌دهیم جبهه جدیدی علیه "اسرائیل" در سوریه ایجاد شود

کدخبر: 2063393

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم اجازه شکل‌گیری جبهه جدید علیه خود در بلندی‌های جولان را نخواهد داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، بنیامین نتانیاهو در آغاز جلسه هفتگی هیأت دولت رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد که تل‌آویو اجازه شکل‌گیری هیچ جبهه‌ای علیه خود چه از سمت سوریه و چه هیچ مکان دیگری مانند غزه و لبنان را نخواهد داد.

نتانیاهو درباره عملیات‌های شهادت‌طلبانه فلسطینیان در کرانه باختری هم اظهار داشت که خطرات متوجه رژیم صهیونیستی افزایش یافته است و نظامیان ارتش و عناصر پلیس صهیونیستی برای مقابله با این حملات تقویت شده‌اند.

وی همچنین در واکنش به انتقادات صورت گرفته علیه توافقنامه جدید کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل که ارزش آن 38 میلیارد دلار برآورد شده است، تصریح کرد: ما هفته گذشته توافقنامه کمک‌های نظامی را به امضا رساندیم که به موجب آن رژیم صهیونیستی 38 میلیارد دلار از آمریکا دریافت می‌کند. من اعلام می‌کنم که در گذشته تل‌آویو هرگز چنین مبلغ زیادی دریافت نکرده بود و توافق با آمریکا لطف بزرگ کاخ سفید در حق تل‌آویو است.

از سوی دیگر، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دستور افزایش شمار نظامیان صهیونیستی در قدس اشغالی و اطراف مسجد الاقصی را صادر کرد.

نتانیاهو همزمان با تشدید عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان و افزایش تدابیر امنیتی در آستانه اعیاد یهودی، دستور افزایش شمار نظامیان صهیونیستی مستقر در قدس و اطراف مسجد الاقصی را صادر کرد.

وی همچنین اعضای کنست صهیونیستی و وزرای دولت خود را از ورود به مسجد الاقصی طی روزهای آتی منع کرد.

منبع: ایسنا

ارسال نظر: