سردار تنگسیری برای اولین بار اعلام کرد:

سپاه پیش از این کانادایی‌ها و استرالیایی‌های متجاوز را هم در خلیج فارس دستگیر کرده است

کدخبر: 2063798

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت که این نیرو تاکنون ۲ بار آمریکایی‌ها، ۲ بار انگلیسی‌ها، یک بار کانادایی‌ها و یک بار هم استرالیایی‌های متجاوز را در خلیج فارس دستگیر کرده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: دریادار علیرضا تنگسیری جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه در حاشیه رژه بزرگ نیروهای مسلح که در خلیج فارس برگزار شد، این رژه را نشان‌دهنده اقتدار جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: دشمن از فرسنگ‌ها دورتر به خلیج فارس می‌آید، میلیاردها دلار خرج رزمایش می‌کند و ما هم این حق را داریم که اقتدار و توان خود را در این منطقه به نمایش بگذاریم.

وی با بیان اینکه ما در خلیج فارس به دنبال آشوب نبوده و خواهان امنیت هستیم، گفت: رزمایش‌های مشترک ایران با کشورهای همسایه می‌تواند تضمین کننده این امنیت باشد و امروز خلیج فارس از امنیت بسیار خوبی برخوردار است.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید بر اینکه تمام شناورها و سامانه‌های ما ساخت داخل است،‌ گفت:‌امروز موشک‌های بیش از 300 کیلومتر را در داخل کشور می‌سازیم و همانطور که چند روز پیش نشان داده شد شناور جدیدی هم به نام شهید ناظری با برد 10 هزار کیلومتر ساخته شده است.

تنگسیری اضافه کرد: بیگانگان که به خلیج فارس می‌آیند به دنبال گرفتن دلار و حقوق هستند اما ما در اینجا از خانه و سرزمین خود دفاع می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: نیروی دریایی سپاه تاکنون 2 بار آمریکایی‌ها، 2 بار انگلیسی‌ها، یک بار کانادایی‌ها و یک بار هم استرالیایی‌ها را که به آب‌های ایران در خلیج فارس تجاوز کرده بودند، دستگیر کرده است.

ارسال نظر: