رئیس پلیس راهور تهران بزرگ عنوان کرد

اعمال قانون خودروهای فاقد معاینه فنی در محدوده طرح زوج و فرد؛ از فردا

کدخبر: 2063910

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: از فردا پنجشنبه یکم مهرماه، داشتن یا نداشتن معاینه فنی خودروها در محدوده طرح زوج و فرد کنترل و اعمال قانون می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سردار سید تیمور حسینی با بیان اینکه مبلغ جریمه تخلف ورود خودروهای فاقد معاینه فنی به محدوده طرح زوج و فرد 50 هزار تومان است، افزود: با راه اندازی سامانه یکپارچه معاینه فنی موسوم به سیمفا، از این پس افرادیکه از مراکز خارج از تهران و سایر استانها برای خودروی خود معاینه فنی دریافت کرده باشند با دوربینها قابل شناسایی هستند و تنها خودروهای فاقد معاینه فنی در محدوده طرح زوج و فرد جریمه می شود.

وی گفت: ماموران پلیس راهو ناجا همچنان خارج از این محدوده در خصوص کنترل،‌ نظارت و اعمال قانون خودروهای فاقد معاینه فنی فعالیت خواهند کرد و این طرح از این پس در محدوده زوج و فرد فقط با دوربین ها اجرا می شود.

رئیس پلیس راهور ناجا با تاکید بر اینکه همه پیش بینی ها برای اجرای صحیح سامانه یکپارچه معاینه فنی لحاظ شده است، افزود: در زمان تعویض پلاک، اطلاعات خودرو به سامانه یکپارچه معاینه فنی ارسال خواهد شد و معاینه فنی مربوط به خودروهاست برای مثال اگر خودرویی امروز به فرد دیگری فروخته شود این جابجایی ها در سامانه لحاظ می شود.

سردار حسینی گفت: در مدتی که در حال آزمایش سامانه یکپارچه معاینه فنی بودیم همه موارد ملاحظه شد تا اشتباهات به حداقل ممکن برسد.

وی ابراز امیدواری کرد: استفاده از این سامانه را با حداقل اشتباه به سرانجام برسانیم و در زمان مقرر کنترل معاینه فنی خودروها را در کل سطح شهر تهران با دوربین ها انجام دهیم.

ارسال نظر: