در نامه‌ای بیت آیت‌الله خزعلی خطاب به آیت‌الله خامنه‌ای مطرح شد؛

اعتقاد آیت‌الله خزعلی بر تعبیت کامل از رهبر انقلاب با اوهام و خاطره‌سازی‌ها تحریف نخواهد شد

کدخبر: 2063968

در این نامه با اشاره به اینکه شخصیت آیت‌الله خزعلی با اوهام و خاطره‌سازی‌ها تحریف نخواهد شد خطاب به رهبر انقلاب آمده: اعتقاد و اخلاص ایشان به حضرتعالی به عنوان رکن وثیق انقلاب و رهبر امت اسلام و حمایت همه جانبه و تأکید قاطع‌شان بر تبعیت کامل از آن سرور معزّز بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش « نسیم آنلاین »، بیت مرحوم آیت‌الله خزعلی با انتشار نامه‌ای بدین شرح با رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند:

بسم‌الله الرحمن رحیم

محضر محترم میراث‌دار ولایت حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (حفظه الله تعالی)

سلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته و تحیاته

تقارن عید بزرگ ولاید با سالگرد رحمت خادم غدیر و رهرو صراط اهل بیت (ع)، آیت‌الله خزعلی، ما را بر آن داشت تا ضمن سپاس و قدردانی از پیام مشفقانه و عنایات کریمانه حضرتعالی، ارادت تامّ و تبعیت تمام خود را ابراز داریم و در این ایام اکمال دین و اتمام نعمت، عهد و بیعت خود را با آن رهبر فرزانه، تجدید و تحکیم نماییم.

همان گونه که عزیز سفر کرده‌مان پیوسته و تا پای جان بر این امر پای فشردند و رهبری داهیانه و خردمندانه‌تان را عامل قوام و تداوم انقلاب در مسیر اصیل آن می‌دانستند و از ایستادگی و تدبیر آن جناب، در مقابل فتنه‌ها و انحرافات به عنوان "انقلابی درون انقلاب اول" یاد می‌کردند که به همان عظمت و بلکه ضامن بقاء و حفظ دستاوردهای انقلاب نخست است. حسن تدبیر و اقتدار خلل‌ناپذیر شما مورد ایقان دوستان و اذعان دشمنان نظام است؛ گرچه ولایت حضرتعالی به تسدید الهی از هر تأیید یا تکذیب دیگر، مستغنی است.

ما نیز در عید ولایت و هر روز یأس دشمنان از تحریف دین، شاکر و قدرشناس این نعمت بزرگ الهی بوده و اعلام می‌داریم که شخصیت همسر و پدر پزرگوارمان که صداقت، صراحت و صلابت ایشان در راه اعتلای حق قابل انکار نیست هرگز با نشر اکاذیب، اوهام و خاطره‌سازی‌ها تحریف نخواهد شد. اعتقاد و اخلاص ایشان به حضرتعالی به عنوان رکن وثیق انقلاب و رهبر امت اسلام و حمایت همه جانبه و تأکید قاطع‌شان بر تبعیت کامل از آن سرور معزّز بر کسی پوشیده نیست. هیچ حرکتی در جهت محو یا خدشه‌دار نمودن چهره‌های نورانی نظام، راه روشن و منیر ولایت را نمی‌تواند مخدوش سازد. چنان‌که خدای متعال وعده فرموده:

یُرِیدونُنَ اَن یُطفِؤوا نُورَ اللهِ بِافوَاهِهِم وَیَأبَی اللَهُ اِلَّا اأن یُتِمَّ نُورَهُ وَلَو کَرِهَ الکافِرونَ

در پایان، ما خانواده آن مرحوم، دعای ایشان در واپسین روزهای حیات و در دیدار با حضرتعالی را تکرار می‌کنیم که؛

سایه‌تان بر سر مسلمین مستدام باد . . .

بیت مرحوم آیت‌الله خزعلی

ارسال نظر: