هفته پنجم لالیگای اسپانیا

رئال‌مادرید در حسرت شکستن رکورد گواردیولا ماند/ توقف بارسا و اتلتیکو در شب مصدومیت مسی

کدخبر: 2063989

هفته پنجم رقابت‌های لالیگا با برگزاری ۵ دیدار پیگیری شد و تیم‌های رئال‌مادرید و بارسلونا در مقابل رقبای خود متوقف شدند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، هفته پنجم رقابت‌های لالیگای اسپانیا با برگزاری 5 دیدار پیگیری شد و در یکی از مهم‌ترین دیدارها رئال مادرید در حالی که با زیدان در 16 دیدار قبلی خود موفق به پیروزی شده بود و به دنبال کسب 17 پیروزی متوالی و شکستن رکورد بارسلونای گواردیولا بود، در مقابل ویارئال با نتیجه یک-یک متوقف شد.

در این دیدار ابتدا ویارئال میهمان در دقیقه 45 و از روی نقطه پنالتی توسط برونو سالتور به برتری دست یافت اما با آغاز نیمه دوم سرخیو راموس در دقیقه 48 و با یک ضربه سر از روی نقطه کرنر دروازه زیردریایی‌های زرد فوتبال اسپانیا را باز کرد تا این دیدار در نهایت با تساوی خاتمه یابد. با این تساوی رئال‌مادرید همچنان با 13 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

اما در حساس‌ترین دیدار هفته و در ورزشگاه نیوکمپ تیم فوتبال بارسلونا مقابل اتلتیکومادرید به تساوی یک- یک دست یافت. در این دیدار لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا در دقیقه 59 به دلیل مصدومیت زمین مسابقه را ترک کرد تا باعث نگرانی هواداران بارسلونا شود.

ایوان راکتیچ (41) برای بارسلونا و آنخل کوره‌آ(61) برای اتلتیکومادرید در این دیدار گلزنی کردند. بارسلونا با این تساوی 10 امتیازی شد و در رتیه سوم قرار گرفت و اتلتیکومادرید با 9 امتیازی در جایگاه چهارم باقی ماند.

نتایج سایر مسابقات شب گذشته به شرح زیر است: سلتاویگو 2 - خیخون یک گل‌ها: هوگو مالو(66) و ایاگو آسپاس(86-پنالتی) برای سلتاویگو و دوجه کاپ(80-پنالتی) برای خیخون گرانادا یک - اتلتیکو بیلبائو 2 گل‌ها: مهدی کارسلا گونزالز(44) برای گرانادا و روبن گارسیا(15) و آیمریک لاپورته(77) برای بیلبائو رئال‌سوسیه‌داد 4 - لاس‌پالماس یک گل‌ها: ویلیان خوزه (1 و 53-پنالتی)، کارلوس ولا(22-پنالتی) و دیوید زاراتوزا(35) برای سوسیه‌داد و دومینگوئز تاناسو(56) برای لاس‌پالماس

ارسال نظر: