آیت‌الله صدیقی:

فاصله از قرآن علت عدم موفقیت سیاست‌مداران است

کدخبر: 2064204

امام جمعه موقت تهران فاصله از قرآن را علت عدم موفقیت سیاست‎مداران دانست و گفت: تا زمانی که به قرآن رو نیاوریم به جایی نمی‎‎رسیم؛ داروی همه مشکلات، درد‌ها و رنج‌های بشریت در قرآن است و آیات الهی نسخه نجات بخش دنیای پرتلاطم امروز است.

به گزارش «نسیم آنلاین»، فارس نوشت: آیین اختتامیه دهمین دوره مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) در بخش بانوان با حضور آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران برگزار شد.

مردم ما با وجود هجمه‌های دشمن شکست ناپدیر هستند

در این مراسم آیت‌الله صدیقی با ابراز خوشحالی از استقبال از مسابقات قرآن گفت: این اتفاقی مبارک است که نشان می‌دهد مردم ما با وجود تبلیغات و هجمه‌های دشمن در شبکه های ماهواره‌ای مکتب اسلام شکست ناپذیر هستند. همچنین حضور این همه علاقه‌مند با حجاب اسلامی در عرصه قرآن مایه مباهات است.

قرآن گنجینه همه آگهی‌ها است/ چند درصد از دانشگاه‌ها برای جهت‌‌‌دهی علمی از قرآن استفاده می‌کنند

وی با بیان اینکه پیامبر(ص) و 14 معصوم (ع) را می‌توان در قرآن دید، گفت: کسی که اهل سیاست و مدیریت باشد، بهترین و کارآمدترین سیاست و مدیریت در قرآن است و این قرآن است که برای اهلش گنجینۀ تمام آگاهی‎هاست اما سؤال است که چند درصد از دانشگاه‌ها از قرآن کریم برای جهت‌دهی به علمشان استفاده می‌کنند؟ در حالی که کلید همه علوم در قرآن است.

فاصله از قرآن علت عدم موفقیت سیاست‌مداران است

صدیقی فاصلۀ از قرآن را علت عدم موفقیت سیاست‎مداران دانست و گفت: تا زمانی که به قرآن رو نیاوریم به جایی نمی‎‎رسیم. داروی همه مشکلات، درد‌ها و رنج‌های بشریت در قرآن است و آیات الهی نسخه نجات بخش دنیای پرتلاطم امروز است.

شما قاریان و حافظان بلند‌گوی خدا برای انتشار آیات الهی هستید

امام جمعۀ موقت تهران با توصیه حافظان، قاریان، معلمان و شاگردان به استفاده از محضر قرآن گفت: خداوند می‌فرمایند ما قرآن را برای ذکر فرستاده‌ایم پس شما که قرآن می‌خوانید حنجره و بلندگوی خداوند برای انتشار آیات الهی هستید و در محضر خدا قرار دارید.

ارسال نظر: