در مراسم افتتاحیه چهاردهمین جشنواره فیلم مقاومت صورت گرفت:

برگزیدگان چند بخش از چهاردهمین جشنواره فیلم مقاومت معرفی شدند

کدخبر: 2064226

برگزیدگان بخش های نماهنگ، پویانمایی، قلم طلایی، تله فیلم و مجموعه های تلویزیونی به همراه بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر مرد و بهترین بازیگر زن چهاردهیمن جشنواره بین المللی فیلم مقاومت معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی « نسیم آنلاین »، شب گذشته مراسم افتتاحیه چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در تالار اندیشه حوزه هنری با حضور جمع کثیری از اهالی فرهنگ و هنر برگزار شد. در این مراسم در بخش نماهنگ دیپلم افتخار برگزیده سوم به حسین و محمد بوشهری اهدا شد. دیپلم برگزیده دوم نیز به "مهدیار عقابی" اهدا شد. همچنین در نهایت تندیس برگزیده نخست به محمد حسین مهدویان اهدا شد.

در بخش پویانمایی نیز لوح تقدیر پویانمایی کوتاه به "حسین صفارزادگان"، دیپلم افتخار به "عبدالامیر جهانی" برای فیلم "جنگ جهانی سوم"، دیپلم افتخار برگزیده دوم به "رسول رزین" و "هادی طبسی" برای پویانمایی "ربا"، تندیس و دیپلم افتخار برگزیده اول نیز به "سید محمدرضا خردمندان" برای فیلم "آنتراکت" اهدا شد. درضمن جایزه ویژه هیات داوران در بخش کوتاه به "محمد امین ایمانی" برای فیلم "خیابان 204" اهدا شد.

در ادامه این مراسم و در بخش سینمایی نیز تندیس و دیپلم افتخار به "محمد امین همدانی" برای فیلم سینمایی "فهرست مقدس" اهدا شد.

در بخش قلم طلایی نیز جایزه بهترین طرح سینمایی به "فهیمه سلیمانی" با نام "کارو" تعلق گرفت. همچنین دیگر جایزه قلم طلایی به "سید حمید طاهری" برای نگارش خلاصه فیلمنامه "ننه گیلان" تعلق گرفت.

در بخش برگزیدگان تله فیلم نیز جایزه بهترین فیلمنامه به "خیرالله تقیانی‌پور" برای فیلم "تونل" اهدا شد. همچنین جایزه بهترین کارگردانی نیز به "احمد بهرامی" و "تقیانی‌پور" برای فیلم "تونل" اهدا شد. درضمن جایزه بهترین کارگردانی به "داریوش عذبانی" برای فیلم "مردان آفتاب" و جایزه بهترین فیلم به "مهدی تربتی‌فرد" برای کارگردانی "مدار ده‌درجه" اهدا شد.

در بخش برگزیدگان سریال تلویزیونی نیز جایزه بهترین فیلمنامه به "هادی مقدم‌دوست" و "حمید نعمت‌ الله" برای سریال "وضعیت سفید" اهدا شد. همچنین جایزه بهترین کارگردانی به "مسعود جعفری جوزانی" برای سریال "در چشم باد" اهدا شد. درضمن دیپلم افتخار‌ ‌به "محمدرضا شفیعی" برای سریال "وضعیت سفید" و تندیس بهترین مجموعه تلویزیونی به "مسعود جعفری جوزانی"، "حبیب‌الله کاسه‌ساز" و "عباس اکبری" اهدا شد.

گفتنی است که تندیس بهترین بازیگر به "شهاب حسینی" برای ایفای نقش "شهید بابایی" اهدا شد. همچنین دیپلم افتخار بهترین بازیگری زن نیز به "آزیتا حاجیان" برای مجموعه تلویزیونی "کیمیا" اهدا شد.

لازم به ذکر در این مراسم ضمن رونمایی از سردیس مرحوم "فرج الله سلحشور" جایزه ویژه "فرج‌الله سلحشور" به بهترین فیلم با موضوع انقلاب اسلامی به "منصور سهراب‌پور" برای تهیه‌کنندگی فیلم سینمایی "پروانه" اهدا شد.

ارسال نظر: