شهردار تهران در جمع خبرنگاران تأکید کرد:

انتقال نمایشگاه‌های با جمعیت بالای ۲۰۰ هزار نفر به شهر آفتاب

کدخبر: 2064360

شهردار تهران درباره برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در داخل شهر و همچنین برگزاری نمایشگاه مطبوعات در مصلی تهران عنوان داشت: براساس مذاکرات صورت گرفته با وزیر صنعت، معدن و تجارت قرار است نمایشگاه‌های با جمعیت بالای ۲۰۰ هزار نفر حتما در محل نمایشگاه شهر آفتاب برگزار شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمدباقر قالیباف صبح امروز در حاشیه آیین افتتاح چهاردهمین نمایشگاه عطر سیب که در محل بوستان ولایت تهران برگزار شد، طی سخنانی در جمع خبرنگاران ابراز داشت: این توفیق به همکاران ما در مجموعه شهرداری تهران داده شده است که هر سال نمایشگاه عطر سیب را در آستانه ماه محرم برگزار کنیم و همه هیات های سطح شهر تهران این فرصت را پیدا کنند که از این نمایشگاه استفاده کنند.

به گفته شهردار تهران در جریان نمایشگاه عطر سیب تجهیزات و امکانات مورد نیاز هیات های مذهبی برای پشتیبانی و پذیرایی و همچنین امکانات فرهنگی از بعد محتوایی و تولیدات جدید برای بزرگداشت ایام محرم در اختیار هیات های مذهبی قرار می گیرد.

وی افزود: امسال نیز چهاردهمین دوره نمایشگاه عطر سیب برگزار می شود تا همه هیات ها پیش از آغاز ماه محرم از این امکان بهره برداری کرده و برای برگزاری یک سوگواری خوب در ماه محرم آماده شوند.

قالیباف در پاسخ به سوالی درباره برگزاری نمایشگاه های مختلف در داخل شهر و همچنین برگزاری نمایشگاه مطبوعات در مصلی تهران عنوان داشت: مجموعه مدیریت شهری نمایشگاه شهر آفتاب را احداث کرده است تا نمایشگاه هایی با جمعیت بیش از 200 هزار نفر در داخل شهر برگزار نشود؛ در این زمینه جلساتی نیز با وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت برگزار شده تا از این طریق بتوانیم اهداف اساسی خود به منظور کاهش آلودگی هوا، ترافیک و مزاحمت های شهری را محقق کنیم و نمایشگاه شهر آفتاب رونق بگیرد.

وی در پایان تاکید کرد: قرار است نمایشگاه های با جمعیت بالای 200 هزار نفر حتما در نمایشگاه شهر آفتاب برگزار شود همانطور که نمایشگاه کتاب نیز در این محل برگزار شد.

ارسال نظر: