به طور همزمان در سراسر کشور؛

۲۰۰ مدرسه جدید برکت با ۱۳۰۰ کلاس درس افتتاح شد

کدخبر: 2064574

۲۰۰ مدرسه جدید بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با ۱۳۰۰ کلاس درس به عنوان هدیه مقام معظم رهبری به دانش‌آموزان مناطق محروم، صبح امروز به بهره‌برداری رسید.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مراسم افتتاح مدارس جدید بنیاد برکت با حضور حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی»، علی اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، مدیران سازمان نوسازی مدارس و جمعی از مسئولان منطقه‌ای و کشوری در آموزشگاه برکت واقع در شهرک خانه از توابع شهرستان رباط کریم افتتاح شد.

همزمان با افتتاح آموزشگاه برکت در شهرک خانه ی رباط کریم، از طریق ارتباط ویدئوکنفرانس، مدارس جدید برکت در استان‌های فارس، لرستان، بوشهر و سیستان و بلوچستان نیز به بهره برداری رسید.

به گفته محمدرضا مخبر دزفولی، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، تاکنون ۷۷۸ مدرسه برکت با چهار هزار و ۶۰۵ کلاس درس برای ۱۰۱ هزار دانش آموز در سراسر کشور ساخته شده است و تا پایان سال جاری همه ۱۰۰۰ مدرسه‌ای که طبق دستور مقام معظم رهبری باید در مناطق محروم از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ساخته می‌شد، افتتاح می شود.

ارسال نظر: