صلح و سازش پرونده پزشکی در شورای حل اختلاف ویژه پزشکی اهواز

کدخبر: 2064642

با تلاش اعضاء شورای حل اختلاف ویژه رسیدگی به پرونده‌های پزشکی اهواز پرونده پزشکی که منجر به اختلافاتی شده بود با صلح و سازش مختومه شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، امیر دیبایی گفت: در دی ماه سال 94 در پی شکایت بیماری از پزشک متخصص (گوش،حلق و بینی) در اهواز و تشکیل پرونده کیفری برای این پزشک و با ارجاع پرونده به مجتمع شورای حل اختلاف ویژه رسیدگی به پرونده های پزشکی شهرستان اهواز و در راستای تحقق اهداف شوراهای حل اختلاف و ایجاد صلح وسازش بین متخاصمین، طی جلسه ی پس از ساعت ها گفتگو و علی رغم اینکه هیچکدام از طرفین حاضر به صلح و سازش نبوده، خوشبختانه با سعی و تلاش اعضاء شورای حل اختلاف ویژه رسیدگی به پرونده های پزشکی اهواز این پرونده منتهی به صلح وسازش گردید.

وی افزود: چند سالی است که بیماران برای طرح شکایت به شورای حل اختلاف ویژه رسیدگی به پرونده های پزشکی اهواز مراجعه می‌کنند.که این شورا نیز در محدوده اختیارات قانونی خود به پرونده‌ها رسیدگی می‌کند.

دکتر دیبایی در ادامه اظهار داشت: خوشبختانه این مجتمع توانسته اکثر موارد صلح و سازش بین طرف‌های پرونده برقرار کند و از آن‌جا که صلح و سازش با رضایت طرف‌های پرونده صورت می‌گیرد، لذا هم پزشکان و هم بیماران از رسیدگی پرونده در این مجتمع استقبال می‌کنند.

ارسال نظر: