فراخوان حضور مردمی در یک پروژه عظیم علمی و فناورانه؛

مردم به رونمایی از طرح های "نوآوران" دعوت می شوند

کدخبر: 2064689

پروژه تلویزیونی "نوآوران" با هدف حمایت از طرح های برتر ایرانی در حوزه طراحی خودرو، معماری و شهرسازی، سلامت و بهداشت فراخوانی را منتشر کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، پروژه تلویزیونی «نوآوران» به تهیه کنندگی میثم بهزادی از طراحان، ایده پردازان و اجراکنندگان طرح های برتر در زمینه های موضوعی خودرو، شهرسازی و معماری و بهداشت و سلامت حمایت می کند .

این برنامه تلویزیونی که تا پایان امسال از یک یا دو شبکه سراسری پخش خواهد شد، قرار است در فضایی انتقادی و گفت و گو محور موضوع تعامل علم و صنعت را مطرح کرده و ایده های بکر و طرح های نوین و مهجور در حوزه های زیربط را به مردم معرفی کند. این برنامه در هر قسمت میزبان جمعی از مسئولان و مدیران بخش دولتی و خصوصی و جوانان علاقه مند و فعال در زمینه های ذکر شده خواهد بود .

علاقه مندان به حضور و شرکت در این رویداد تلویزیونی می توانند آمادگی اولیه خود را از طریق ارسال پیامک به شماره 10005000200010 اعلام کنند .

زمان و مکان دقیق ضبط برنامه به منظور حضور افراد متقاضی چند روز قبل از برگزاری به نفرات منتخب اعلام خواهد شد .

گفتنی است؛ شرکت کنندگان در این برنامه شاهد رونمایی از طرح های برگزیده و منتخب در حوزه های علمی و فناورانه خواهند بود. همچنین می توانند به اظهار نظرات و دیدگاه های خود در زمینه مورد بحث برنامه بپردازند .

ارسال نظر: