وزیر ورزش و جوانان:

سیاست دولت احیای سازمان ملی جوانان نیست

کدخبر: 2064890

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به ارائه طرحی در خصوص تفکیک حوزه جوانان از ورزش در مجلس شورای اسلامی گفت: سیاست دولت احیای سازمان ملی جوانان نیست.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مهر نوشت: محمود گودرزی در حاشیه جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان با اشاره به اینکه در این جلسه گزارش مبسوطی از اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه جوانان ارائه شد، افزود: سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه های آموزشی، ترویجی و تبلیغی جوانان اقدامات مفصلی انجام داده است و باید تلاش کنیم از فعالیت های تکراری جلوگیری و خدمات اثربخشی انجام شود.

وی همچنین ادامه داد: قرار بود استاندار خراسان شمالی در این جلسه حاضر شود و گزارش اقدامات این استان در حوزه جوانان را ارائه دهد که به دلیل سفر معاون اول رئیس جمهور به این استان این جلسه کنسل شد.

وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: وزارت مسکن گزارشی درباره اقدامات انجام شده در دو شهر مشهد و سبزوار در زمینه سکونتگاه‌های غیررسمی ارائه داد البته تهران هم در دستور کار قرار دارد و موضوع آسیب ها به طور جدی پیگیری می شود و امیدواریم با هماهنگی بیشتر دستگاه ها در زمینه کاهش آسیب های جوانان کمک کنیم.

گودرزی با بیان اینکه یکی از وظایف ستاد ساماندهی امور جوانان هماهنگ سازی دستگاه ها در حوزه جوانان و پیگیری مطالبات آنان است، تاکید کرد: اعتبارات معاونت جوانان و نیروی انسانی این معاونت محدود است البته تقاضا شده تا این اعتبارات افزایش یابد و دولت هم موافقت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اعتبارات معاونت جوانان امسال افزایش یافته، اما در حدی نیست که کفاف امور را بدهد.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص تفکیک حوزه جوانان از ورزش گفت: این موضوع در دولت و شورای عالی جوانان مصوب نشده است و سیاست دولت تداوم وضع فعلی تا یک یا دو دوره است.

گودرزی افزود: شنیده ام طرحی در مجلس برای تفکیک این دو حوزه و احیای سازمان ملی جوانان مطرح شده است و باید ببینیم به کجا می رسد.

وی در مورد اعتبارات حوزه جوانان تصریح کرد: اعتبارات خوبی مصوب شده است، اما تخصیص بودجه متفاوت از بودجه مصوب است. سهم جوانان در سال ۹۲ حدود ۷ میلیارد تومان بوده که امسال به حدود ۳۵ میلیارد تومان رسیده است، اما بحث تخصیص، موضوعی جدا است.

ارسال نظر: