سرلشکر فیروزآبادی در جمع خبرنگاران:

اگر عربستان خطایی کند تنبیهی می‌شود که خبری از سعودی و وهابیت در جهان نباشد

کدخبر: 2065083

مشاور فرمانده معظم کل قوا گفت: ما به دنبال جنگ با هیچ کشور مسلمانی نیستیم، اما اگر عربستان سعودی خطایی کرد تنبیهی می‌شود که از عربستان و وهابیت خبری در جهان نباشد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی مشاور فرمانده معظم کل قوا صبح امروز در حاشیه جشنواره مالک اشتر در جمع خبرنگاران درباره برخی اتهامات وارد شده علیه ایران در حمایت از یمن، گفت: ما اگر می‌خواستیم در یمن دخالت کنیم مستقیما موشک می‌فرستادیم، اما کار ما آگاه سازی و پشتیبانی از ملت‌هاست.

وی افزود: کشورهایی که مورد تجاوز ظالمان قرار گرفته‌اند از تجربیات ایران می‌توانند استفاده کنند و این در به روی آنها باز است.

مشاور فرمانده معظم کل قوا درباره تهدیدهای عربستان علیه ایران با بیان اینکه آنها در حدی نیستند که ایران را تهدید کنند، اظهار داشت: آنها نه نیروی انسانی این کار را دارند و نه امکانات لازم و تنها می‌توانند با هواپیماهای آمریکایی و خلبانان استیجاری پاکستانی و سودانی تلاش کنند تا در مقابل ارتش و سپاه پاسداران ایستادگی کنند، اما نمی‌توانند.

سرلشکر فیروزآبادی افزود: ما به دنبال جنگ با هیچ کشور مسلمانی نیستیم، اما اگر عربستان سعودی خطایی کرد تنبیهی می‌شود که از عربستان و وهابیت خبری در جهان نباشد.

وی تصریح کرد: کار اصلی ما دفاع است، ولی اگر لازمه دفاع تهاجم باشد تهاجم می‌کنیم.

مشاور فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه اگر دشمن تهاجم کند قطعا به او با تهاجم پاسخ می‌دهیم، اضافه کرد: البته ما تهاجم پیش دستانه نخواهیم داشت.

سرلشکر فیروزآبادی ادامه داد: ما در طراحی خود جنگ نامتقارن را دنبال می‌کنیم و در این راستا تجهیزات و آموزش‌هایی که بتواند به نقاط قوت ما و نقاط ضعف دشمن توجه کند ترمیم خواهیم کرد.

وی با تأکید بر لزوم طراحی موشک‌ها با بردهای مورد نظر تصریح کرد: ما البته به تقویت نیروی هوایی معتقدیم و آن را خوب می‌دانیم. توان موشکی جمهوری اسلامی ایران بازدارنده بوده و آمریکایی‌ها نیز در دو سه روز اخیر به آن اعتراف کرده‌اند.

مشاور فرمانده معظم کل قوا خاطرنشان کرد: امروز تمام قدرت‌های جهان دقت عمل و قدرت عملیاتی موشک‌های جمهوری اسلامی را محاسبه می‌کنند.

ارسال نظر: