کرم‌زاده: برای انتشار اخبار نادرست متاسفم/ هنوز خبری مبنی بر مخالفت فیبا به دست ما نرسیده است

کدخبر: 2065089

نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال از خبرهای منتشر شده اخیر درباره مخالفت فیبا با حضور بانوان مسلمان در مسابقات رسمی ابراز تاسف کرد.

گروه ورزشی « نسیم آنلاین »، نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال از خبرهای منتشر شده اخیر درباره مخالفت فیبا با حضور بانوان مسلمان در مسابقات رسمی متاسف است و می‌گوید: مهلت ما برای موافقت و یا مخالفت فیبا تا پایان سال 2016 میلادی است.

فاطمه کرم‌زاده دراین خصوص به « نسیم آنلاین » گفت: برای انتشار اخبار اخیر متاسفم چون فدراسیون بسکتبال تنها جایی است که می‌توانند صحت و سقم اخبار را متوجه شوند. باید از فدراسیون استعلام گرفته و اخبار درست انعکاس داده شود.

وی از تلاش برای برگزاری مسابقاتی تحت عنوان جام دوستی خبر داد و افزود: هفته گذشته جلسه‌ای با آقای مشحون برگزار کردم که گفتند با آقای هاکوب صحبت کردند و خواستار حضور دو، سه کشور خارجی به ایران برای برگزاری مسابقات چند جانبه شده‌اند که حضور تیم سوریه قطعی است و به کشورهای قطر و کویت ایمیل فرستاده‌اند تا با اعلام آمادگی این تیم‌ها مسابقاتی را تحت عنوان دوستی برگزار کنیم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال ادامه داد: دلیل برگزاری این مسابقات این است که مهلت ما برای موافقت فیبا با حجاب بانوان مسلمان تا پایان سال میلادی 2016 است که عکس و فیلم مسابقه ملی پوشان را برای فیبا ارسال کرده‌ایم و بازهم خواهیم فرستاد. امیدوارم تمام کشورهای اسلامی در مسابقات برون مرزی شرکت کنند، چون این مساله ایران نیست و خیلی از کشورها مثل آمریکا بازیکن مسلمان دارند و فدراسیون جهانی بسکتبال قرار بود بعد از بازی‌های المپیک موافقت و یا مخالفت خود را با حضور بانوان مسلمان در مسابقات رسمی اعلام کنند که هنوز هیچ خبری نداده‌اند.

وی درخصوص برگزاری اردوهای آمادگی تیم ملی نیز اظهار داشت: دومین مرحله اردوی آمادگی را این هفته برای بازیکنان برگزار می‌کنیم. در مرحله قبلی اردوهای تیم ملی سه بازیکن خط خورده‌اند که به این ترتیب اردوی تیم ملی بزرگسالان با حضور 14 بازیکن تشکیل می‌شود. در تیم جوانان نیز 17 نفر حضور دارند.

کرم‌زاده در ادامه به تغییر ترکیب تیم ملی اشاره کرد و افزود: در اردوی جدید 3 نفر تغییر کرده اند که البته تینا ادناعیسائیان، کاپیتان تیم ملی بسکتبال در ترکیب جدید نیست که اگر به ایران برگردد از وجودش استفاده خواهیم کرد.

ارسال نظر: