سلیمانی خبر داد؛

گزارش آقا‌تهرانی از نقش پایداری در وحدت اصولگرایان/ برگزاری انتخابات شورای مرکزی جبهه پایداری

کدخبر: 2065563

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در تشریح کنگره امروز جبهه پایداری از برگزاری انتخابات اعضای شورای مرکزی این جبهه خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمد سلیمانی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گفتگو با فارس ، با اشاره به جزئیات کنگره امروز این جبهه اظهار داشت: مجمع عمومی جبهه پایداری صبح امروز با حضور اعضای شورای مرکزی برگزار شد و حجت‌الاسلام آقاتهرانی به عنوان دبیرکل و محصولی به عنوان قائم‌مقام گزارشی از عملکرد جبهه پایداری به اعضای مجمع ارائه کردند.

سلیمانی افزود: در این گزارش فعالیت‌های جبهه پایداری در حوزه فرهنگی، سیاسی،‌ اجتماعی و نقش جبهه در انتخابات گذشته در جریان وحدت اصولگرایی تبیین شد.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری از انتخاب هیات رئیسه مجمع خبر داد و افزود: همچنین انتخابات اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری برگزار شد و در حال حاضر شمارش آرا در حال انجام است و درنهایت 17 نفر به عنوان اعضای اصلی و پنج نفر به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب خواهند شد.

وی با اشاره به سخنان حجت‌الاسلام صدیقی در این کنگره تصریح کرد: وی درباره مسایل مختلف از جمله انسان به عنوان مخلوق برتر الهی و موضوع حکومت صحبت کرد.

سلیمانی یادآور شد: حجت‌الاسلام صدیقی ضمن تبیین بحث حکومت در اسلام و لزوم حفظ نظام و حکومت اسلامی، بر لزوم تبعیت از ولایت‌ تاکید کرد.

ارسال نظر: