دبیر انجمن خودروسازان در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

"کارما" عضو انجمن خودروسازان نیست/ پلیس جلوی تردد خودروهای وارداتی در مناطق آزاد را نمی‌گیرد

کدخبر: 2065763

دبیر انجمن خودروسازان اذعان داشته که اگر شرکتی خودرو را ارزانتر می‌فروشد مردم گول این موضوع را نخورند و نباید مردم به این دست شرکت‌ها اعتماد کنند.

دبیر انجمن خودروسازان گفته که این انجمن عضوی به نام شرکت کارما ندارد و اطمینان داده که فروشگاه زنجیره‌ای "کارما" را نمی‌شناسد.

به گزارش «نسیم آنلاین»، شرکت فروشگاه زنجیره‌ای کارما در درگاه اطلاع رسانی خود آورده که قصد دارد با گسترده کردن شبکه فروش خود و تاسیس شعب در سراسر کشور، دسترسی آسان متقاضیان به محصولات متنوع خودرویی را میسر کرده و با بکارگیری متدهای شفاف خرید و فروش، شرایط آسان، امن و مطمئنی را فراهم و رضایت متقاضیان خرید خودرو در ایران را به شکل چشمگیری افزایش دهد.

سیاوش جعفریان، خود را موسس و مبتکر این فعالیت در ایران معرفی کرده که مدعی است توانسته این ایده را با نام اولین فروشگاه زنجیره ای خودرو به صورت رسمی ثبت و تمامی مجوزهای لازم را به صورت قانونی دریافت کند.

احمد نعمت بخش ، دبیر انجمن خودروسازان در گفتگو با « نسیم آنلاین» تاکید کرده که مردم باید مراقب باشند چرا که در سال‌های قبل شرکت‌هایی وجود داشته که پول مردم را بالا کشیده اند. به گفته وی، مردم باید در موقعیت خرید، ابتدا ماشین را تحویل گرفته و سپس نسبت به پرداخت پول مبادرت ورزند.

دبیر انجمن خودروسازان، اذعان داشته که اگر شرکتی خودرو را ارزانتر می فروشد مردم گول این موضوع را نخورند و نباید مردم به این دست شرکت‌ها اعتماد کنند. وی تصریح کرده که در گذشته نیز شرکتهایی خودروهایی را به دنبال خود یدک کشیده تا پول مردم را بگیرند.

نعمت بخش در برش دیگری از گفتگوی خود اظهار کرده که بر خلاف مصوبه هیات وزیران، خودروهای وارداتی در مناطق آزاد بدون پرداخت عوارض و تعرفه در کل استان دارنده مناطق آزاد تردد می کنند.

دبیر انجمن خودروسازان گفته که خودروهایی که در مناطق آزاد شماره گذاری می‌شوند براحتی در کل استان تردد می‌کنند که این امر یعنی واردات خودرو بدون پرداخت گمرکی ، بنابراین، این اقدام به صنعت خودروی داخلی ضربه می زند.

وی افزوده که پلیس راهنمایی و رانندگی هم این افراد متخلف را جریمه نمیکند چرا که مدعی است که برخورد با این افراد به آنها ابلاغ نشده است.

ارسال نظر: