در سی امین دوره

علیرضا رضاداد دبیر جشنواره فیلم کودک و نوجوان شد

کدخبر: 2065991

با حکم حجت الله ایوبی معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی، علیرضا رضا داد به عنوان دبیر سی امین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان منصوب شد.

به گزارش « نسیم آنلاین » ،در متن حکم علیرضا رضا داد آمده است: «نظر به سوابق ارزشمندتان به موجب این حکم به سمت دبیر سی امین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان منصوب می شوید.

جشنواره بین المللی فیلم کودک ونوجوان در شهر اصفهان فرصت مناسبی است برای هم اندیشی به منظور ارتقای جایگاه سینمای کودک ونوجوان که با تلاش بزرگان و دلسوزان سینما در شورای سیاستگزاری و راهبری سینمای کودک و نوجوان دوران تازه ای از شکوفایی را آغاز کرده است. با توجه به نگاه مثبت و تعامل سازنده مدیران و مسئولان شهر و استان، بویژه شهردار فرهیخته و اعضای محترم شورای شهر امید است جشنواره ای در خور نام سینمای ایران و در طراز آوازه شهر اصفهان برگزار شود.

حمایت همه جانبه بنیاد سینمایی فارابی، شورای راهبری و تعامل سازنده شما با مدیریت استان در سطوح مختلف نوید بخشی جشنواره ای باشکوه است.

امید است با همکاری با دستگاه های ذی ربط ملی و استانی و جلب حمایت های هرچه بیشتر نهادهای مردمی و دولتی در انجام این مسئولیت مهم موفق باشید.»

ارسال نظر: