توکلی اعلام کرد:

جزئیات ثبت‌نام آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی/ ایجاد ۳۰۰ فرصت شغلی برای زنان

کدخبر: 2066019

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار دفترچه آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خبر داد و گفت: داوطلبان از امروز ۱۱ مهر تا شنبه ۱۷ مهرماه نسبت به ثبت‌نام در این آزمون‌ها اقدام کنند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حسین توکلی اعلام کرد که اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت‌نام برای شرکت در سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور (۱۲ دستگاه) و همچنین آزمون استخدامی نیروی انسانی برای ۶۸ دانشگاه علوم پزشکی بعد از ظهر دیروز شنبه ۱۰ مهرماه روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.

وی با بیان این مطلب که داوطلبان متقاضی ثبت‌نام برای شرکت در سومین آزمون متمرکز دستگاه‌های اجرایی و همچنین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور می‌توانند از امروز یکشنبه ۱۱ تا شنبه ۱۷ مهرماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند، خاطرنشان کرد: داوطلبانی که قبلا در این آزمون‌ها ثبت‌نام کرده بودند نیز می‌توانند با توجه به اصلاحات اعلام شده در دفترچه، اطلاعات ثبت‌نامی خود را ویرایش کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: سومین آزمون دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، روز جمعه ۲۱ آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

توکلی با اشاره به اینکه ثبت‌نام در سومین آزمون دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به دلیل پذیرش عادلانه جنسیتی، از سوی رئیس جمهور لغو شده بود، اضافه کرد: با اصلاحیه جدید ۳۰۰ فرصت شغلی برای زنان در این آزمون‌ها فراهم شده است.

منبع: ایلنا

ارسال نظر: