دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در نشست خبری:

اجازه ورود فتنه‌گران به دانشگاه‌ها را نمی‌دهیم

کدخبر: 2066126

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان نسبت به ورود فتنه‌گران و عوامل فتنه در محیط دانشگاه‌ها هشدار داد و تاکید کرد: اجازه ورود فتنه‌گران به دانشگاه‌ها را نمی‌دهیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: متین منتظمی دبیرکل جامعه اسلامی دانشجویان در نشست خبری در سخنانی، گفت: اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سال گذشته از گفتمان عزت ملی رونمایی کرد و تقریبا همه موضع‌گیریها و برنامه‌های خود را در چارچوب این گفتمان پیش می‌برد.

وی افزود: در گفتمان عزت ملی، شاخصهای فرهنگی، سیاسی، امنیتی، سیاست خارجی و غیره وجود دارد.

دبیرکل جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه به طور قطع اقتصاد مقاومتی برای ما عزت‌آفرین است، اظهارکرد: سؤال این است که اگر کارخانه‌‌های داخل کشور فعالیت داشته باشند، عزتمندتر است یا براساس واردات بی رویه تورم را بیشتر کنیم؟

منتظمی در بخش دیگری از سخنانش به حوزه سیاست خارجی اشاره و تصریح کرد: زانو زدن وزیر خارجه کویت اقتدارآفرین است یا اینکه با دشمنان گفتمان انقلاب اسلامی مقابله کنیم؟

وی ادامه داد: جامعه اسلامی دانشجویان براساس عزت ملی برنامه‌هایش را پیش می‌برد و ما توانسته‌ایم عزت ملی را به یک کلیدواژه تبدیل کنیم، امسال قصد داریم این عزت ملی را به کف دانشگاه‌ها منتقل کنیم.

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با انتقاد از اقدامات دولت در حوزه دانشگاه‌ها، تأکید کرد: سال گذشته اقدامی از سوی دولت صورت گرفت و استانداریها در مراسم 13 آبان و 16 آذر دخالت و به بهانه تندور و افراطی بودن افراد را حذف کردند که این اقدامات در شأن دولت نیست.

منتظمی تأکید کرد: مسئولان اجازه دهند تشکلهای انقلابی حرفهایشان را بزنند و دولت بر روی برنامه‌های دانشگاهی، به‌خصوص برنامه‌هایی که مرتبط با تشکلهای انقلابی است، انگشت نگذارند.

وی با ابراز تأسف از برخی تحرکات در دانشگاه‌ها، گفت: اینگونه اقدامات باعث تعجب است، چراکه مسئولان از تشکلهای دانشجویی انقلابی هراس دارند و ما از وزارتخانه‌های علوم و بهداشت می‌خواهیم که تبعیضی بین تشکلهای فعال دانشجویی قائل نشوند و تشکلهای انقلابی را کنار نگذارند و فضای گفتمانی را در دانشگاه‌ها ایجاد کنند.

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه این اتحادیه انتظار دارد که تحرکاتی که باب منفی دارد از سطح دانشگاه‌ها جمع‌آوری شود، بر شفاف‌سازی در قراردادهای نفتی تأکید کرد و افزود: ما از دولت می‌خواهیم که بر شفافیت قراردادها تأکید کند، متأسفانه دولت در راستای عدم شفافیت فعالیت می‌کند و این انتطار وجود دارد که دولت با مردم روراست باشد.

منتظمی با تأکید بر اینکه محرمانه‌گریها در حوزه قراردادهای نفتی و FATF عاقبت خوشی برای مردم و کشور ندارد، اظهارکرد: چرا دولت نمی‌خواهد اسناد قراردادهای نفتی را به نمایندگان مجلس ارائه دهد؟

وی با بیان اینکه دولت باید نسبت به در اختیار گذاشتن اسناد قراردادهای جدید نفتی به نمایندگان مجلس اقدام کند، افزود: مجلس باید به این موضوع دقت داشته باشد که اگر این قراردادها به ضرر منافع ملی است، با آن مقابله کند.

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، اضافه کرد: مردم از وزارت نفت فعلی خاطره خوشی ندارند، زیرا در کرسنت نیز ما شاهد ضرر دیگری بودیم و مردم آن را تجربه کرده‌‌اند.

منتظمی در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از قرارداد دولت با FATF، تصریح کرد: اگر کوچکترین اتفاقی برای نیروهای نظامی و دفاعی کشور در قرارداد با FATF بیافتد، قطعا دانشجویان سکوت نمی‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه در رابطه با برجام سؤالات زیادی داریم، اظهارکرد: قرار بود آب خوردن ما با برجام حل شود، اما آب ما به خاک تبدیل شده است. وقت صداقت رسیده و دولت باید با مردم صادق باشد و بگوید که غرب و امریکا خیانت کرده‌اند.

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ادامه داد: وقت آن رسیده که نشان دهیم هیچ اعتمادی به طرف غربی نداریم، چرا عده‌‌ای اصرار دارند که با دست چدنی و دستکش مخملی دست بدهند؟ کدخدامحوری به ضرر کشور است و ما باید خدامحور باشیم. امروز وضعیت کدخدا محورها را در چهارگوشه منطقه می‌بینیم.

منتظمی خاطرنشان کرد: اگر حامیان فتنه به دانشگاه‌ها ورود کنند، باید از روی جنازه دانشجویان انقلابی عبور کنند.

ارسال نظر: