پورمختار در تشریح جزئیات جلسه کمیسیون تلفیق برنامه ششم

نوبخت:‌ ارائه لایحه دیگر مشکل است/ با همکاری مجلس تغییراتی در لایحه اعمال می‌کنیم

کدخبر: 2066218

عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه گفت: سخنگوی دولت در نشست کمیسیون تلفیق عنوان کرد ارائه لایحه برای دولت مشکل است و با همکاری مجلس تغییراتی در لایجه اعمال می‌کنیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهادر و کبودرآهنگی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس ، در تشریح جزئیات جلسه امروز کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه گفت: کلیات لایحه برنامه ششم در جلسه امروز کمیسیون تلفیق به ضرب و زور به تصویب رسید و نظر اعضا در خصوص این لایحه نظر مثبتی نبود.

وی افزود: در این جلسه محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در صحبت‌های خود عنوان کرد که برنامه دولت همین است که به مجلس ارائه شده و تغییرات و نوشتن مجدد لایحه برای ما مشکل است.

عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه اظهار داشت: در این جلسه سخنگوی دولت به نمایندگان قول همکاری داد که مجلس آنچه را که مدنظر دارد در لایحه اعمال کند و دولت نیز در این باره با مجلس همراهی داشته باشد تا این لایحه به یک برنامه واقعی تبدیل شود.

پورمختار خاطرنشان کرد: لایحه‌ای که تحت عنوان برنامه ششم از سوی دولت به مجلس ارائه شده، در واقع برنامه نیست و مجموعه‌ای از احکام برنامه است که دولت خود نیز در متن لایحه به این موضوع اشاره داشته‌ است.

ارسال نظر: