تلفات شبکه توزیع برق ۴ درصد کاهش یافت

کدخبر: 2066250

چیت‌چیان گفت: وزارت نیرو در زمینه ارتقای کارایی نیرو گاه‌ها و ساخت نیروگاهی جدید و استحصال آب‌های جدید، توسعه شبکه‌های آبیاری و آبرسانی به شهرها و روستاهای محروم قدم‌های موثری برداشته است.

به گزارش « نسیم آنلاین »وزیر نیرو گفت: ارائه عملکردهای دولت می‌تواند بسترساز افزایش هم‌دلی میان دولت و ملت بوده و بالطبع این هم‌دلی به هم‌افزایی و مشارکت موثرتر دولت و ملت کمک خواهد کرد.

حمید چیت‌چیان" در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای سه ساله دولت که در تالار وحدت برگزار شد، اظهار داشت: برای خدمتگزاران مردم در دولت بسیار ضروری است که آنچه را که در دولت انجام می‌شود به سمع و نظر ملت برسانند؛ بالطبع این نمایشگاه می‌تواند در آگاهی و اطلاع بیشتر مردم نسبت به عملکرد وزارتخانه‌های مختلف تأثیر داشته باشد.

وی افزود: چنین نمایشگاه‌هایی با نشان دادن بخشی از عملکردهای دولت می‌تواند بسترساز افزایش همدلی میان دولت و ملت بوده و بالطبع این هم‌دلی به هم‌افزایی و مشارکت موثرتر دولت و ملت در راستای ارتقا و توسعه کشور کمک خواهد کرد.

وزیر نیرو در ادامه در مورد سه عملکرد شاخص وزارت نیرو در طی سه سال گذشته، گفت: شاید مهم‌ترین کاری که وزارت نیرو در سه سال گذشته، به‌رغم کمبود بارش‌ها و محدودیت منابع مالی انجام داده تأمین هر چه بهتر نیازهای مردم و خدمت‌رسانی بهتر در زمینه صنعت آب و برق است.

وی تصریح کرد: وزارت نیرو در سه سال گذشته در زمینه مدیریت مصرف و کاهش تلفات شبکه توزیع برق کارهای بسیار شاخصی انجام داده به طوری که در طی این سه سال تلفات شبکه توزیع برق از 15 درصد به کمتری از 11 درصد رسیده است.

چیت‌چیان ادامه داد: همچنین وزارت نیرو در طی سه سال گذشته در زمینه ارتقای کارایی نیرو گاه‌ها و ساخت نیروگاهی جدید و همچنین استحصال آب‌های جدید، توسعه شبکه‌های آبیاری و زهکشی و آبرسانی به شهرها و روستاهای محروم قدم‌های بسیار بزرگ و موثری برداشته است.

وزیر نیرو در مورد اقدام‌های وزارت نیرو در زمینه انرژی‌های تجدیدپذیر در این سه سال، گفت: در این سه سال قیمت‌های خرید تضمینی برق تولید شده از منابع تجدیدپذیر در مقیاس‌های تولید مختلف ابلاغ شد که این مسأله باعث استفبال قابل توجه بخش خصوصی در این زمینه شده است.

ارسال نظر: