فرمانده ناجا تاکید کرد:

بنیه دفاعی ایران نماد اقتدار کشور

کدخبر: 2066278

فرمانده نیروی انتظامی بنیه دفاعی ایران را نماد اقتدار کشور برشمرد و گفت: یکی از دلایل عدم موفقیت دشمن در اجرای نقشه‌هایش بنیه بالای دفاعی کشور است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی « نسیم آنلاین »، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در همایش نگهبان‌های محله با اشاره به شعار هفته نیروی انتظامی با عنوان همه با هم برای امنیت و آرامش گفت: امنیت محصولی جمعی است و باید همه در برقراری و پایداری آن سهیم باشیم.

وی ادامه داد: نعمت سلامت و نعمت امنیت دو نعمت مهمی هستند که فقدانشان کاملا محسوس است.

وی گفت: نیروی انتظامی در این هفته ارتباطش با نخبگان را بیشتر کرده و در درجه دوم سعی کرده خدمات بیشتر و بهتری را به شهروندان ارائه دهد در گام سوم نیز از پدید آورندگان و خدمتگزاران به مردم قدردانی کرده است.

وی با اشاره به امنیت مطلبوبی که در کشور وجود دارد، گفت: با توجه به اتفاقاتی که در کشورهای همسایه رخ می‌دهد و همچنین ناامنی‌های موجود در این کشورها گفت: به حمد الهی با از جان گذشتگی‌های نیروهای حفاظتی و امنیتی در کشور امنیت در حد بسیار مطلوبی وجود دارد این امنیت مرهون عنایت الهی و هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری است.

سردار اشتری ادامه داد: هر کسی که در جمهوری اسلامی ایران رندگی می‌کند با هر گرایشی زیر چتر درایت حکیمانه مقام معظم رهبری قرار دارد.

وی بنیه دفاعی ایران را نماد اقتدار کشور برشمرد و گفت: یکی از دلایل عدم موفیقت دشمن در اجرای نقشه‌هایش بنیه بالای دفاعی کشور است. این بنیه مقتدرانه در سایه درایت‌های رهبری و هوشیاری مردم سد نفوذ ناپزیری از مردم ایران برای دخالت بیگانگان و دشمنان فراهم کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه حضور پرررنگ مردم در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی را دلیل دوست داستن کشور از سوی آحاد مردم برشمرد و افزود: اگر یک زمانی دشمنان ایران و در راس آنها امریکا قدرت داشته باشند نظم و امنیت را بر هم می‌زنند.

وی با اشاره به عدم اجرای تعهدات از سوی کشورهای دیگر گفت: درست است که برای عید نوروز پیام می‌دهند و ابراز علاقه به مردم می‌کنند اما در جایی که باید به تعهدات خود عمل نمی‌کنند.

فرمانده ناجا در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نیروی انتظامی باید با حداکثر توان خود امنیت را برای مردم رقم بزند.

وی نگهبان محله را نماد همکاری مردم و نیروهای پلیس برشمرد و گفت: نگهبان‌های محله ملجا و پناهگاه مردم در محله‌ها هستند و ضامن افزایش احساس امنیت در محله‌ها هستند.

ارسال نظر: