گودرزی در دانشگاه علم و صنعت:

دانشگاه نباید محل جولان احزاب سیاسی باشد/ بسیج دانشجویی حزب سیاسی نیست

کدخبر: 2066624

مسئول سازمان بسیج دانشجویی با تاکید بر اینکه دانشگاه نباید محل جولان احزاب سیاسی باشد، گفت: مسئولین دانشگاه‌ها باید به جوانان مومن و انقلابی که بدون هیچ چشم داشت مادی در حال فعالیت هستند، میدان و اجازه فعالیت دهند.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ داوود گودرزی مسئول سازمان بسیج دانشجویی در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت، ضمن اشاره به کارکرد‌ها و رسالت‌های اصلی دانشگاه تصریح کرد: اولین رسالت دانشگاه تولید علم به عنوان پایه و مبنای پیشرفت است.

وی کارکرد سیاسی رسالت دیگر دانشگاه دانست و خاطر نشان کرد: یکی دیگر از رسالت‌های اساسی دانشگاه سیاسی بار آوردن دانشجو و با نشاط کردن فضای سیاسی و خروج از تک صدایی است. دانشگاه نباید محل جولان احزاب سیاسی باشد اما دانشجو باید توان تحلیل سیاسی و جسارت حرف زدن را داشته باشد و در چارچوب عقلانیت و قانون بتواند ایراد نظر کند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی بیان داشت: کارکرد دیگر دانشگاه تربیت دانشجو است که باید در بستر درست اسلامی برای آماده سازی جوان جهت مدیریت کلان کشور باشد. مبنای مخالفت ما با ابتذال و اردوی مختلط همین است ، چرا که این بستر بین معنویت دینی و تربیت ایجاد فاصله می کند.

گودرزی عنوان کرد: دانشجوها توان ایجاد کردن هر سه کارکرد تولید علم، سیاسی بودن و تربیت را در بستر دانشگاه دارند اما مسئولین دانشگاه‌ها باید به جوانان مومن و انقلابی که بدون هیچ چشم داشت مادی در حال فعالیت هستند، میدان و اجازه فعالیت دهند.

وی در خاتمه تصریح داشت: نکته دیگر بحث رویکرد سیاسی بسیج دانشجویی می باشد. تذکر بنده این است که ما اعلام می کنیم که بسیج دانشجویی حزب سیاسی نیست و با هیچ حزب سیاسی عهد اخوت ندارد و مواضع آن بر اساس نگاه امام (ره) و مصلحت ملت است.

ارسال نظر: