سرلشکر فیروزآبادی:

پیش‌شرط وزیر آلمان درخواست صهیونیست‌ها و آمریکا است/ آلمان از خودش اراده‌ای ندارد؛ این چه عزتی است؟

کدخبر: 2066906

مشاور عالی نظامی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به اظهارات زیگمار گابریل گفت: او وزیر اقتصاد آلمان است اما پیش‌شرطش پیش‌شرط صهیونیست‌های آمریکایی است و می‌گوید ایران روابطش را با اسرائیل بهبود بخشد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سرلشکر سید حسن فیرزوآبادی مشاور عالی نظامی فرماندهی معظم کل قوا در گفتگو با فارس، با اشاره به سفر وزیر معاون صدراعظم و وزیر اقتصاد آلمان و سخنان وی پیش از این سفر گفت: وزیر بازرگانی آلمان قبل از اینکه به ایران بیاید، پیش شرط گذاشته و پیش‌شرطش پیش شرط صهیونیست‌های آمریکاست، او وزیر اقتصاد آلمان است اما پیش‌شرطش پیش‌شرط صهیونیست‌های آمریکایی است و می گوید ایران روابطش را با اسرائیل بهبود بخشد.

مشاور عالی نظامی فرمانده معظم کل قوا تاکید کرد: آلمانی‌ها یک ملت مستقل و خوشنام از نظر فناوری و پرکاری هستند و این کشور الان از نظر اقتصاد در رتبه اول اروپاست اما از خودش اراده نداره و خودش بر خودش حکومت نمی‌کند! این چه عزتی است؟ کدام ملت دوست دارد که این وضعیت را داشته باشد؟

وی افزود: این موضوع فقط در سیاست خارجی‌ آلمان نیست و مگر در داخل هم می‌توانند آزاد و آن طوری که خودشان می‌خواهند باشند؟

فیروزآبادی تصریح کرد: مردم آلمان به‌ذات با صهیونیست‌ها مخالف و دشمن هستند. بخاطر اینکه از بس ظلم و ستم صهیونیست‌ها را تحمل کردند.

وی اظهار داشت: فکر نکنید صهیونیست‌ها فقط برای مردم فلسطین ظالم‌اند، صهیونیست‌ها اول یهودی‌های پراکنده‌ای در کشورهای اروپایی، روسیه و آمریکا بودند تا اینکه فکر صهیونیست بوجود آمد و یک گروهکی مثل منافقین درست شد.

مشاور عالی نظامی فرمانده معظم کل قوا خاطرنشان کرد: این گروهک تلاش کرد که هم سیاسیون کشورها را با خودش هماهنگ کند و هم فشار مضاعفی روی خود یهودی‌ها گذاشت تا اینها را به سرزمین‌های اشغالی بکشاند، یهودی‌ها با عشق به فلسطین نیامدند.

ارسال نظر: