گودرزی: امیدواریم فوتبال به جام‌جهانی صعود کند/ فضای ورزش ملتهب نیست

کدخبر: 2067101

وزیر ورزش و جوانان گفت: آمار و ارقام بیانگر توفیقات در ورزش است که کسب مقام سوم جهان برای اولین بار توسط فوتسالیست‌ها از آن جمله است؛ در فوتبال هم امیدواریم به جام جهانی صعود کنیم تا مردم بیش از پیش خوشحال شوند.

به گزارش « نسیم آنلاین » ، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان درباره بازدیدش از نمایشگاه دستاوردهای دولت تدبیر و امید، گفت: در واقع این نمایشگاه نمی‌تواند گویای تمام فعالیت‌ها و حتی جزئی از این فعالیت‌های دولت حتی در عرصه کوچک باشد، اما به عنوان کاری نمادین می‌توان بخشی از این دستاوردها را منعکس کرد.

وی ادامه داد: با طراحی خوبی که در این نمایشگاه انجام شده است و همراه راهنمایان خوبی که در غرفه‌ها حضور دارند می‌توان این نمایشگاه را مانند تونلی در گذر زمان ترسیم کرد که تا این لحظه دستاوردهای آن قابل مشاهده است. در تمام زمینه‌ها از جمله نفت، انرژی، اقتصاد، صادرات و محصولات کشاورزی شاهد رشد هستیم و از طرفی امنیت به عنوان مهمترین و اصلی‌ترین دستاورد در کشور قابل مشاهده است و در کنار آ‌نها هم ورزش رشد کرده و رشد خواهد کرد که شاهد کسب توفیقات در عرصه المپیک و پارالمپیک بوده‌ایم.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: آمار و ارقام بیانگر این توفیقات است که اخیراً هم کسب مقام سوم جهان برای اولین بار در جام جهانی فوتسال از آن جمله است. در فوتبال هم امیدواریم به جام جهانی صعود کنیم تا مردم بیش از پیش خوشحال شوند.

محمود گودرزی در هنگامی که خبرنگاران قصد پرسیدن سؤالاتی در خصوص دلیل التهاب فضای ورزش و ابطال انتخابات برخی فدراسیون‌ها و همچنین نامه IOC را داشتند خواستار پرسیدن سؤال در چارچوب موضوع نمایشگاه شد و عنوان کرد که چیزی نشده است با این وجود خبرنگاران چند متری را همراه گودرزی رفتند، اما باز هم پاسخی نشنیدند.

ارسال نظر: